Gå til innhold

Trosdag 06.06.02 Sjøflyhavna

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Gringo

Sist jeg var på sjøfly havna så hadde de tettet til veiene inn der....var bare en svær grusfelle der hvor man pleide å kjøre inn.

Det var det gitt, men dreiv å knuta litt sjøl, men det er fult mulig å komme seg dit. Ta bare av på den avkjøringa som er før den som en kommer inn bakfra liksom, svinge litt nedover en slags vei også kjøre inn andre veien, er vel da den første veien til høyre liksom inn på en gangvei, så er du på bak siden av sjøflyhavna og inne på område.. Saken er i box og du kommer??? hehehe

 

P.S hvis det er det samme kjøre mønstre der ute nå så har de sperret av en god stubb så det skulle vel også være fult mulig for litt racing også... Har ikke vært der nå, så jeg veit ikke... Men det blir liksom forbi Statoilen.. Fin fin strekke :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

 

Sjøflyhavna ligger på Fornubu / Snarøya.

 

Mvh Marius

En bra forklaring.. hehehe Men kjør mot fornebu også mot Snarøya rett fram i lyskrys etter tunnel, fortsett til du om sider ser vann på venstre side og en stor plass med en "kafe" som heter "sjøflyhavna ett eller annet" sving deg nedover mot den (veldig rart kjøremønster for tiden) så er du der. Og en ting til det kan jo hende det er noen biler der da fra 19:00 og utover til en blir lei og vil "cruse".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

En bra forklaring.. hehehe Men kjør mot fornebu også mot Snarøya rett fram i lyskrys etter tunnel, fortsett til du om sider ser vann på venstre side og en stor plass med en "kafe" som heter "sjøflyhavna ett eller annet" sving deg nedover mot den (veldig rart kjøremønster for tiden) så er du der. Og en ting til det kan jo hende det er noen biler der da fra 19:00 og utover til en blir lei og vil "cruse".....

 

Jeg var der en tur forrige torsdag, rundt 19:30, og da var det ikke en sjel der. :(

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

 

Jeg var der en tur forrige torsdag, rundt 19:30, og da var det ikke en sjel der. :(

 

Mvh Marius

Måtte hente bilen etter jobben slutta 21:30 så jeg var bortom der 22:15 ca. Da var det folk der men ingen som vinka meg bort til seg så de var sikkert der bare for å drikke og spise.. hehehe Regner med mere oppmøte denne gang da mai er slutt med dens alle strabaser.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Ære non som dukke ropp hæra???

 

Så ikke mange av dere Bilforum gutta på gatebil i hvertfall...

 

Så det var den harde kjerne igjken da Meg, Magnus, Ratata, Ost så ikke jeg flere.

 

Hvor var alle sammen?

 

Era

 

vi var der...

 

Boxer, og Hf-Racing...

 

Vi møtte på Magnus med vått rett ned hår og så kikke vi på doning din!! Den var feit ;) Alldri sett noe lignede faktisk, spes likte jeg girspaken din ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår