volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Jeg får nesten begynne litt tidligere denne gangen.. Det er vel opplagt at en skal dit til torsdag. Det er jo seff. at det er mange som kommer denne gangen.. hehehehe Jeg tar nå meg en tur, trenger litt mat så det passer jo fint.. Snakkes der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Sist jeg var på sjøfly havna så hadde de tettet til veiene inn der....var bare en svær grusfelle der hvor man pleide å kjøre inn. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Gringo Sist jeg var på sjøfly havna så hadde de tettet til veiene inn der....var bare en svær grusfelle der hvor man pleide å kjøre inn. Det var det gitt, men dreiv å knuta litt sjøl, men det er fult mulig å komme seg dit. Ta bare av på den avkjøringa som er før den som en kommer inn bakfra liksom, svinge litt nedover en slags vei også kjøre inn andre veien, er vel da den første veien til høyre liksom inn på en gangvei, så er du på bak siden av sjøflyhavna og inne på område.. Saken er i box og du kommer??? hehehe P.S hvis det er det samme kjøre mønstre der ute nå så har de sperret av en god stubb så det skulle vel også være fult mulig for litt racing også... Har ikke vært der nå, så jeg veit ikke... Men det blir liksom forbi Statoilen.. Fin fin strekke :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soskarse Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Hvor er dette og hvordan kommer man seg ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by soskarse Hvor er dette og hvordan kommer man seg ditt? Sjøflyhavna ligger på Fornubu / Snarøya. Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Sjøflyhavna ligger på Fornubu / Snarøya. Mvh Marius En bra forklaring.. hehehe Men kjør mot fornebu også mot Snarøya rett fram i lyskrys etter tunnel, fortsett til du om sider ser vann på venstre side og en stor plass med en "kafe" som heter "sjøflyhavna ett eller annet" sving deg nedover mot den (veldig rart kjøremønster for tiden) så er du der. Og en ting til det kan jo hende det er noen biler der da fra 19:00 og utover til en blir lei og vil "cruse"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by volvofasII En bra forklaring.. hehehe Men kjør mot fornebu også mot Snarøya rett fram i lyskrys etter tunnel, fortsett til du om sider ser vann på venstre side og en stor plass med en "kafe" som heter "sjøflyhavna ett eller annet" sving deg nedover mot den (veldig rart kjøremønster for tiden) så er du der. Og en ting til det kan jo hende det er noen biler der da fra 19:00 og utover til en blir lei og vil "cruse"..... Jeg var der en tur forrige torsdag, rundt 19:30, og da var det ikke en sjel der. :( Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Jeg var der en tur forrige torsdag, rundt 19:30, og da var det ikke en sjel der. :( Mvh Marius Måtte hente bilen etter jobben slutta 21:30 så jeg var bortom der 22:15 ca. Da var det folk der men ingen som vinka meg bort til seg så de var sikkert der bare for å drikke og spise.. hehehe Regner med mere oppmøte denne gang da mai er slutt med dens alle strabaser.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 jeg kommer denne gangen oxo da ! :) drar med meg HiiP tenker jeg...¨ -LilleGud- ikke Mats`ern !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMG Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Kan komme en tur jeg også:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 skal se om æ ikke klarer og komme mæ en tur bort æ å:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soskarse Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Når pleier dere å møtes? Klokkeslett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by soskarse Når pleier dere å møtes? Klokkeslett? Kl 19:00 er det nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Ære non som dukke ropp hæra??? Så ikke mange av dere Bilforum gutta på gatebil i hvertfall... Så det var den harde kjerne igjken da Meg, Magnus, Ratata, Ost så ikke jeg flere. Hvor var alle sammen? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by Era Ære non som dukke ropp hæra??? Så ikke mange av dere Bilforum gutta på gatebil i hvertfall... Så det var den harde kjerne igjken da Meg, Magnus, Ratata, Ost så ikke jeg flere. Hvor var alle sammen? Era vi var der... Boxer, og Hf-Racing... Vi møtte på Magnus med vått rett ned hår og så kikke vi på doning din!! Den var feit ;) Alldri sett noe lignede faktisk, spes likte jeg girspaken din ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg