volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by Era Ære non som dukke ropp hæra??? Så ikke mange av dere Bilforum gutta på gatebil i hvertfall... Så det var den harde kjerne igjken da Meg, Magnus, Ratata, Ost så ikke jeg flere. Hvor var alle sammen? Era hahahahaha Jeg har bilde av en regnvåt ERA bil så jeg var der gitt, men jeg er desverre så sjenert at jeg sto ikke ved siden av bilen din og hang til du kom hehehe Hadde nok med å filme vettø... :D:D kom i morra a.. Da kommer i værtfall jeg. Så da får du en som du kan snakke med som du ikke har sett før... Kom kom så leker vi... tralll lalalalal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by marius vi var der... Boxer, og Hf-Racing... Vi møtte på Magnus med vått rett ned hår og så kikke vi på doning din!! Den var feit ;) Alldri sett noe lignede faktisk, spes likte jeg girspaken din ;) Hæ var dere der??? Ja stemmer magnus nevnte han traff dere. Takk for det er ikke ferdig enda da men. Nei det er eneste i verden faktisk som ser sån ut da alle kaross mods er gjordt av meg og en kompis. Ja dener tøff og se på men ikek spes ok og bruke. Måtte fikse bensin lekasje fra tanken på Lørdag fikk testa på ettermidagne og lekt rally cross var såpe glatt med de dekka på det føre. Kjørte derimot mye på Søndag røyk et feste til dynamoen. Han herren i bildene dine med M3 den nye fikk kjørt seg da klarte ikke og ta meg på langsiden dro faktisk litt ifra der :D :D D: Men med bedre bremser og antispinn, anti sladd mm er han raskere i svingane en meg. Men morro var det ja. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 De av dere som har vært på sjøflyhavna før, hvor lenge pleier dere å være der? Er det noe stripekjøring også? :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII hahahahaha Jeg har bilde av en regnvåt ERA bil så jeg var der gitt, men jeg er desverre så sjenert at jeg sto ikke ved siden av bilen din og hang til du kom hehehe Hadde nok med å filme vettø... :D:D kom i morra a.. Da kommer i værtfall jeg. Så da får du en som du kan snakke med som du ikke har sett før... Kom kom så leker vi... tralll lalalalal Tja får vel prøve og komme jeg au da. Bilen står i garasjen så den blir der trenger litt ettersyn etter og ha jaga en M3 bremsene likte ikke det helt og et eller annet begynte og skrangle. Har ikke hatt tiod til og se på det enda da jeg har vært i England ei uke. Ses der i Rød kaputt. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by Era Ses der i Rød kaputt. Era Har du det du å.. Det har jeg å. Gøy med det. heheheheh Men det blir nok den andre bilen som får lufta seg i morgen. Kaputt'n er jo langt unna ca.20mil men men neste gang vettø... hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Jeg får ikke kommet... :mad: Synd de treffene dere hal ALDRI passer med timeplanen min! Men en vakker dag... ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Ibizaturbo De av dere som har vært på sjøflyhavna før, hvor lenge pleier dere å være der? Er det noe stripekjøring også? :D Mvh Marius Tja når er det sa dere gutter? Stripekjøring tja komme ran på de som kommer det. E Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Era Tja når er det sa dere gutter? Stripekjøring tja komme ran på de som kommer det. E Men hvis det fortsatt er all den bygginga der ute er jo hele den strekka fra Hotellet og bort til Sjøflyhavna sperra. Så det er i værtfall 201m :D Men det vil jo tiden vise... Vi ses alle mann og kvinner???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 ..... Jeg kommer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Dukker opp jeg også. Ikke vær slemme mot meg da :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 uviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D:D:D:D Sommer og sol..... :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Era Tja når er det sa dere gutter? E Fra 19:00 til all night long.... hehehehehehehe Var det ikke det da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Har ikke bensin på bromman... (Teit) Får jeg sitte på med Lillegud eller Mats'ern så kommer jeg :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by HiiP Har ikke bensin på bromman... (Teit) Får jeg sitte på med Lillegud eller Mats'ern så kommer jeg :) Hæææææ Bensin, vi lever i norge jo.. Olje landet hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by volvofasII Hæææææ Bensin, vi lever i norge jo.. Olje landet hehehehehe Jah... og med slike "snille" priser vi har. Så har jeg masser penger til over's!!! Bah!!! "ikke stjel, Staten vill ikke ha konkuranse!" eller.no Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg