Gå til innhold

Trosdag 06.06.02 Sjøflyhavna

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Era

Ære non som dukke ropp hæra???

 

Så ikke mange av dere Bilforum gutta på gatebil i hvertfall...

 

Så det var den harde kjerne igjken da Meg, Magnus, Ratata, Ost så ikke jeg flere.

 

Hvor var alle sammen?

 

Era

hahahahaha Jeg har bilde av en regnvåt ERA bil så jeg var der gitt, men jeg er desverre så sjenert at jeg sto ikke ved siden av bilen din og hang til du kom hehehe Hadde nok med å filme vettø... :D:D kom i morra a.. Da kommer i værtfall jeg. Så da får du en som du kan snakke med som du ikke har sett før... Kom kom så leker vi... tralll lalalalal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by marius

 

vi var der...

 

Boxer, og Hf-Racing...

 

Vi møtte på Magnus med vått rett ned hår og så kikke vi på doning din!! Den var feit ;) Alldri sett noe lignede faktisk, spes likte jeg girspaken din ;)

 

Hæ var dere der???

 

Ja stemmer magnus nevnte han traff dere.

 

Takk for det er ikke ferdig enda da men.

Nei det er eneste i verden faktisk som ser sån ut da alle kaross mods er gjordt av meg og en kompis.

 

Ja dener tøff og se på men ikek spes ok og bruke.

 

Måtte fikse bensin lekasje fra tanken på Lørdag fikk testa på ettermidagne og lekt rally cross var såpe glatt med de dekka på det føre.

 

Kjørte derimot mye på Søndag røyk et feste til dynamoen.

 

Han herren i bildene dine med M3 den nye fikk kjørt seg da klarte ikke og ta meg på langsiden dro faktisk litt ifra der :D :D D:

 

Men med bedre bremser og antispinn, anti sladd mm er han raskere i svingane en meg.

 

Men morro var det ja.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

hahahahaha Jeg har bilde av en regnvåt ERA bil så jeg var der gitt, men jeg er desverre så sjenert at jeg sto ikke ved siden av bilen din og hang til du kom hehehe Hadde nok med å filme vettø... :D:D kom i morra a.. Da kommer i værtfall jeg. Så da får du en som du kan snakke med som du ikke har sett før... Kom kom så leker vi... tralll lalalalal

 

Tja får vel prøve og komme jeg au da.

 

Bilen står i garasjen så den blir der trenger litt ettersyn etter og ha jaga en M3 bremsene likte ikke det helt og et eller annet begynte og skrangle.

 

Har ikke hatt tiod til og se på det enda da jeg har vært i England ei uke.

 

Ses der i Rød kaputt.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

De av dere som har vært på sjøflyhavna før, hvor lenge pleier dere å være der? Er det noe stripekjøring også? :D

 

Mvh Marius

 

Tja når er det sa dere gutter?

 

Stripekjøring tja komme ran på de som kommer det.

 

E

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Tja når er det sa dere gutter?

 

Stripekjøring tja komme ran på de som kommer det.

 

E

Men hvis det fortsatt er all den bygginga der ute er jo hele den strekka fra Hotellet og bort til Sjøflyhavna sperra. Så det er i værtfall 201m :D Men det vil jo tiden vise... Vi ses alle mann og kvinner????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Hæææææ Bensin, vi lever i norge jo.. Olje landet hehehehehe

 

Jah... og med slike "snille" priser vi har. Så har jeg masser penger til over's!!!

 

Bah!!!

 

"ikke stjel, Staten vill ikke ha konkuranse!" eller.no

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår