fribbern Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei. Jeg klarte å slå hull i bånnpanna mi denne uken. fikk tettet det med kjeramisk metall, for jeg måtte kjøre hjem fra vestlandet. Noen som har formeninger om hvor lenge dette kan holde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hørt om folk som har kjørt med slikt lenge, men ville ike sjangsa på det for lenge. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanvik Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 fort gjort å sveise hvis det ikke er alu da.. er det alu er det bare å kjøpe ny med en gang. Siter 1990 Vectra 2000 16v Turbo 1986 BMW E-30 325i ...motorer uten turbo suger... ...bokstavelig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Har prøvd kjemisk metall både på bunnpanne og radiator. Har vært tett i et par år begge deler. Har til og med tetta eksos med det (nødrep. før eu) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hadde bilen på ford i dag, dem sa at det ikke var vits å bytte bånnpanna, jobben jeg hadde gjort med kjeramisk metall var mer en god nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 da er det vel ikke noe problem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg