Gå til innhold

Cd-spiller til båt!

Ranger emnet

RX-7

Anbefalte innlegg

Takk for den linken, noen som har andre?? Den cd-spilleren som var på den sida var litt dyr men....hmmm.... Ja, har vurdert å bruke vanlig cd-spiller. Men er litt i tvil, siden de kanskje ikke tåler SÅ mye vann (?) Tror jeg klarer å skjerme den såpass, skal skaffe kalasje på båten min også, så... Men kunne kanskje vært greiest med vanntett da....:rolleyes:

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne koselige båten:

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=3788818&sid=411866310685239&pos=12&rub=7

Ja, jeg kommer til å se litt på qxl ja! Hvis ikke kjøper jeg en grei og rimelig cd-spiller på Expert eller lkjøp eller no... ;)

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnsport ja. Gode båter det:)

Visst du skal ha kalesje på så blir det ikke noe problem med fuktighet eller noe sånt visst du isolerer spilleren godt.

Bruk en bil-spiller du. Går sikkert bra.

Skal iallefall gjøre det i min.Har flere kamerater som har cd spiller i båten som er like åpen som din og de har ikke hatt noe problemer:)

Men fest den jævla bra og skjul den litt! Alltid noen fattige jævler som knabber ting og tang fra båter. Spesielt anlegg.:mad:

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for det folkens. Skal sjekke forskjellige steder, d blir nok en bil-spiller alikevel. Tror uansett ikke at jeg skal ha cd-spilleren i båten noe særlig når jeg ikke bruker den. Sånne ting står ikke trygt, og det gjør meg seriøst forbannet... :mad: Det er søren at folk ikke kan holde fingra sine unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Ok, takk for det folkens. Skal sjekke forskjellige steder, d blir nok en bil-spiller alikevel. Tror uansett ikke at jeg skal ha cd-spilleren i båten noe særlig når jeg ikke bruker den. Sånne ting står ikke trygt, og det gjør meg seriøst forbannet... :mad: Det er søren at folk ikke kan holde fingra sine unna...

Om det er vanntett bak spilleren, så finnes det flere leverandører

som har vanntette frontdeksler....til å montere på vanlige bilspillere.

Ellers...så blir det slik som nevnt ovenfor, du må ha en spiller som

er laget for båt...med dertil 'lite hyggelig' pris ;-)

@lpher

Som driver med dette til daglig

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Kjøpte denne koselige båten:

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=3788818&sid=411866310685239&pos=12&rub=7

Ja, jeg kommer til å se litt på qxl ja! Hvis ikke kjøper jeg en grei og rimelig cd-spiller på Expert eller lkjøp eller no... ;)

Åsså en 25 hk da...:) Her er et bilde av min... (som jeg forørig måtte selge for litt siden:( )

Som du ser ligger ikke CD-spilleren særlig godt beskyttet mot vann, men det funker fint likevel...

post-1709-13804851469783_thumb.jpg

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider