Gå til innhold

hvor mye tåler et dy9410?

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

woho, da er det bare ned i garasjen og måle om jeg har plass til en tier i hattehylla:D

hvor stor forskjell er det egentlig å la den spille i friluft mot bagge kontra bygge kasse på undersiden og bare la subben stikke opp i hattehylla.

gidder ikke å ha den i bagasjerommet pga potte tett bakvegg og hattehylle. og ser bare dumt ut med et høl i hattehylla.

takker for respons:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som jeg har fått med meg er det vel solide saker som er hattehylle i bilen min ialleall(bmw e30)

10" veier jo trossalt ca 17kg vis jeg ikke husker helt feil pluss god slaglengde i suben så kan du jo se om den fremdeles er solid :)

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det blir kasse da:)

var iallefall plass til et titoms element baki der.

er to 6*9'ere der fra før, kommer de til å bli påvirket av den hvis den står i kasse, og bare spiller gjennom hullet?

hvordan vil det funke med 25 liters kasse? blir det alt for stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med elementer i hattehyllen og sub baki vå vil elementene i hattehyllen helt klart bli påvirket ja. suben som jeg hadde før som spilte bakover hadde ikke noe problem med å gi de stakkars elementene i hattehyllen full slaglengde (de var ikke tilkoblet, så det var kun duben som drev de).

men en enkelt 10" av den typen tror jeg ikke vil gjøre noen stor skade akkuratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder strl på kasse kan jeg jo bare lime inn en kloss som gjør at det blir riktig volum? hadde ikke gjort noe om jeg skrudde fast de 6*9'erne heller da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

blir vel til å bruke 25liter, og evnt. legge inn en kloss. hører sikkert ikke forskjellig uansett, da dette er første gang jeg i det hele tatt tar i bilstereo.

men har et lite problem: begge pluggene på rcakabelen min er røde. antar at det har noe å si om hva som går i hvit og hva som går i rød. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider