sek700iafc Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei, Jeg har akkurat pusset ned og lakkert mine dørhåndtak(plast) på golfen min. Men jeg ble ikke helt fornøyd med overflaten fordi den ble for ruglete. Det jeg lurte på er om det går ann å bruke fint våtslipepapir å pusse ned ujevnhetene, og legge klarlakk over, uten å fjerne lakken og starte på nytt? Har forresten lagt 2 lag klarlakk over allerede. Noen andre tips til å få bort ujevnhetene? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 bruk klosse når du sliper.. den fjerner "toppene" på underlaget = mindre rulete...mer blankt å jevnt hå også på nok lakk.. sånn at det nesten renner.. faktisk bedre om det renner bittelitt enn att det er tørt.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Puss med 1200 vått, så blir det bra. Trenger ikke kloss på så små flater. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg