m0nster Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Selger mine 15" felger. To av dekka (195/50 15) som sitter på holder vel kanskje en sesong til (kommer litt an på åssen man kjører), mens de to andre er utslitt. Innpresset er 45mm, passa fint på civic ihvertfall, regner med at de paser opel, golf, o.l. også. Ikke kantkjørte eller skeive, og lakken er fin. Kan hentes i kongsberg (buskerud) eller ås (akershus). Pris: 1300,- Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Gir deg 1000,- om ingen andre er interessert. Henter isåfall i Ås (om det er rett ved grensa til Østfold du mener) :) -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ny pris, 1300,- Jannis J: Det er notert. Ser om jeg får noe høyere først :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er muligt inntresert, funker det å bytte ut dt honda merket i midten.. skal ha felger til golfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Vil nå tro at det er mulig ja, er ikke snakk om noen originale honda-felger, så det går vel an å få satt på noe annet. Nå reiste jeg akkurat hjemmefra da, og kommer vel ikke hjem før neste helg ihvertfall, så jeg får ikke sjekka ut det med egne øyne, men kan høre med fatter om han gidder å ta en titt i morra :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Gir deg 1150,- Kan hente i Ås :) -jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 1200, kan hente i Kongsberg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Høres bra ut :) Kan ta meg en tur hjem til kongsberg og enten hente dem eller selge dem der på fredag kveld eller formiddagen på lørdag, så vi kan vel si at høyeste bud før fredag får dem...! Får desverre ikke fatter til å gå ut for å sjekke det med merkene i midten, men det skal være mulig å bytte dem ut på en måte, enten man byter hele senterkoppen eller kun merket i midten. Som sagt er det ikke originale honda-felger, og jeg har sett samme felgene med et annet merke på. Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg