vwpower Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Er det jeg som er dom eller.? Får ikke av dørtrekka foran på en 440 til en kompis av meg.. Har fjerna skruene til vindusveiva og til innvendig håndtak.. Vil liksom ikke rive trekket av heller.. angry Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Har ikke hatt av mitt ennå. Men er det ingen skruer i underkant? Skal vel også løftes opp når det er løsnet nede. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hvilken års modell er det du har? Er det -93 så er det tre skruer til håndtaket, som må bort. Sveiven må bort, og døråpner dekselet må bort. det kan hende det er skruer på undersiden av dørtrekket. Har du gjort dette er det bare å rive å slite litt nederst.. for så å løfte av dørtrekket :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er 94 mod. Er ingen skruer under, så man må bare slite litt.? Var redd for å ødelegge d da jeg holdt på.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvilken års modell er det du har? Er det -93 så er det tre skruer til håndtaket, som må bort. Sveiven må bort, og døråpner dekselet må bort. det kan hende det er skruer på undersiden av dørtrekket. Har du gjort dette er det bare å rive å slite litt nederst.. for så å løfte av dørtrekket :) Svaret står jo her :) Takker!! Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg