brøske Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei..! Noen som har en arbeidstegning av en dumpventil. Med mål, passninger o.l. Lite å gjøre for tiden. Artig å lagd seg en dumpventil!. alle svar mottas med takk:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 har tegning på en justerbar dumpventil jeg men er foreløpig bare på ark! kan tegne en tegning på autocad til deg, vis du gir meg litt tid:P Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 legger du ut tegningen her eller på PM? jeg kunne også ha tenkt meg en tegning :) Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jeg ska se hva jg for ordna! tar litt tid å tegne inn på autocad også! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg