Gå til innhold

Help !

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

Hvordan skal jeg få satt inn mitt nye MoMo sete ???? er det noen verksteder eller andre bedrifter som gjør sånne jobber ???

eller er dette noe man må gjøre selv ?? noen som kan hjelpe meg ??

Hvis du har ett understell til den stolen som er avsett til bilen din, så er det ikke noe problem å bare ta ut den som sitter der og bare sette inn den momo stolen din. Somregel bare 4 muttre eller skruer, 13mm fastnøkkel eller pipe... Vet ikke om noen som gjør dette for deg, men detta fixer du selv vettø.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Hvis du har ett understell til den stolen som er avsett til bilen din, så er det ikke noe problem å bare ta ut den som sitter der og bare sette inn den momo stolen din. Somregel bare 4 muttre eller skruer, 13mm fastnøkkel eller pipe... Vet ikke om noen som gjør dette for deg, men detta fixer du selv vettø.. :)

Ehh!!!! 4min sa du? Greier du det på 4 min... Dæve da skal du få bilen til pappa!

De passer ikke overens i det hele tatt! Gamle sete har fester på siden av stolen' men momo har under

Nissan MAKKVERK!!!! :confused:

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Ehh!!!! 4min sa du? Greier du det på 4 min... Dæve da skal du få bilen til pappa!

De passer ikke overens i det hele tatt! Gamle sete har fester på siden av stolen' men momo har under

Nissan MAKKVERK!!!! :confused:

Nei nei nei, hehehe det er 4 muttre som de som regel sitter skrud fast med.... Er det et universalunderstell eller??? Det er jo forresten mulig å få has på noe flattjern for så og borre litt å mekke her å der, men det er ikke noe jeg tar på meg.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Nei nei nei, hehehe det er 4 muttre som de som regel sitter skrud fast med.... Er det et universalunderstell eller??? Det er jo forresten mulig å få has på noe flattjern for så og borre litt å mekke her å der, men det er ikke noe jeg tar på meg.. Lykke til

Går jo ann... Må bygge opp på ene siden, det ene feste bak ligger 3-4 cm under det på andre side bak osv... Masse sånn små knot!

Greier det såklart, men har jo ikke utstyr til å knekke jærn med eller.no ikke kan jeg sveise heller. :(

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Går jo ann... Må bygge opp på ene siden, det ene feste bak ligger 3-4 cm under det på andre side bak osv... Masse sånn små knot!

Greier det såklart, men har jo ikke utstyr til å knekke jærn med eller.no ikke kan jeg sveise heller. :(

Syns det er veldig dårlig av momo og sende med et feste som en må jobbe så mye med. Er det ikke mulig å få tak i et feste som er laget til denna bilen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider