Gå til innhold

Mercedes Picup

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg så en litt rar bil i kveld, en Mercedes picup. Jeg vet ikke hvilken model det var, men den så ut til og væra fra seint 80 til mitten av 90 tallet et sted(har ikke så god greie på merce) Den var ikke rett ned bak cupen som andre picuper, men bakruta skrådde nedover mot planet. På planet var det et lokk med en liten spoiler bakerst. Det så ut som noene hadde kappa av taket rett bak front setene på en stasjonsvogsn. For og så sveise på bakre del av taket fra en sedan som bak vindu. Er detta hjemme laga eller noe som mercedes har laga?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var nok biler som ble levert av BoS, for dengang som nå var det om å gjøre å lure varebilreglementet.

Naboen hadde en 560SEC, registrert som pickup / varebil. Med hvitt skinninteriør, var den veldig egnet til frakt av sementblandemaskiner, gjerdesager og lecablokker..

JokerS30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var nok biler som ble levert av BoS, for dengang som nå var det om å gjøre å lure varebilreglementet.

Naboen hadde en 560SEC, registrert som pickup / varebil. Med hvitt skinninteriør, var den veldig egnet til frakt av sementblandemaskiner, gjerdesager og lecablokker..

JokerS30

Mercedes har aldri laget pickuper. Slike biler er laget i garasjen.

Denne holder til i Kr.sand. En slik du så? Han slet litt med å få den godkjent, men som dere ser, det er skilter på kjerra.

Bilde041_filtered.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes har aldri laget pickuper. Slike biler er laget i garasjen.

Denne holder til i Kr.sand. En slik du så? Han slet litt med å få den godkjent, men som dere ser, det er skilter på kjerra.

Bilde041_filtered.jpg

Sånn ja, bare at den jeg så hadde større og mer skrådd bakvindu....Syntes den er litt tøff jeg.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider