Kong-Erik J Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Var akkurat ute og gikk tur med hundene da jeg først så en S14 (burgunder rød)komme forbi. Så kom en Rød escoss forbi. Så kom en rød sierra cossi forbi. Så kom en S13 (den grønne med dekaler) forbi. Så kom en svart escoss forbi. Så kom den røde og svarte escoss sammen forbi. Så kom den grønne S13 forbi. Så kom en hvis Supra forbi. Tror faen meg jeg nesten fikk kink i nakken jeg. Alt dette skjedde på under 15 minutter. Begynte å lure på om det var no street meet eller no jeg hadde gått glipp av jeg. Men gutta er vel bare ute å leker seg tenker jeg:) S14 og røde escossen hørte jeg hvertfall LENGE før jeg så dem Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Er jo snart på tide med nakke-krave nå... Snøen smelter og sommer-dekka kommer! :-D Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 kjørte kolonne med alle de til strømstad istad.. den grønne s13en var i siste max power btw. så det istad. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg