jettamaster Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 var på ein liten kjøretur idag og la merke til at det finnes mange mini'er i bergen. stod ved danmarksplass så såg først ein blå mini, rally prega, hadde bla nr på sida og kvite felger, såg ein lyseblå med sjakkmønster på taket. ein svart etter det, ein beige etter det igjen. tarff på eit par på vei heim mot sotra + eg har sett ein rød med nr på sida ofte på ågones + ein svart eller mørke blå med nr på sida. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den med sjakkmønster på taket har jeg lagt merke til flere ganger, men har ikke peiling hvem som eier den. Stemmer at det er mange av dem. På parkeringsplassen ved borettslaget bak Biltilsynet i Fyllingsdalen står en Mini som har stått der i sikkert over et halvt år, interiøret er forfallent og råttent, ser ikke ut til at eieren bryr seg jo! Fristende å høre hvem som eier den og hva han evt. skal ha for den. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Den med sjakkmønster på taket har jeg lagt merke til flere ganger, men har ikke peiling hvem som eier den. Stemmer at det er mange av dem. På parkeringsplassen ved borettslaget bak Biltilsynet i Fyllingsdalen står en Mini som har stått der i sikkert over et halvt år, interiøret er forfallent og råttent, ser ikke ut til at eieren bryr seg jo! Fristende å høre hvem som eier den og hva han evt. skal ha for den. den med sjakk tak e Tom Erik Nilsen sin....danse mesteren...har gått på skole med han i alle år...han hadde en Cooper S som han smelte, å tror han kjører en vanlig mini som e lakkert helt samme som S'en han hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Her er en iallefall: http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=7617 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 går en grønn med bra bredda hjulbuer ute på sotra en plass, mener jeg har observert den et par ganger... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg