Gå til innhold

Evolution GT tråden!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg Evolution GT.. Så i den andre tråden, men det virket ikke som om att noen hadde det..

Min erfaring etter en times spilling:

- Veldig bra fysikk

- Veldig fengende

- Bra underholdningsfaktor

http://www.evolutiongt.com/

Flere som har prøvd dette?

Jeg har på PS2

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt det i noen dager selv. Spiller ikke så mye ps2 men syntes det virket greit utifra hva jeg har prøvd. Morsomt at ideen med å trimme deg selv dukket opp. MEN, ulempen ved det er jo at mine egne kjøreegenskaper svekkes. Så synes ikke det blir riktig :P Blir også litt teit da du får en annen hjelm, så blir man bedre.....

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... og jeg forsterker effekte ved å bruke mange punktummer........ åh så dårlig.................................................

Men jeg mener det seriøst også, gikk lei etter 10min :P Å så mange teite elementer i spiller :P Falt ikke i smak her kan man si :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, greit, skal være enig i att det er litt teite elementer.. hehe..

tror ikke jeg orker forsvare meg mer jeg, syns det var grei underholdning i allefall, men har ikke spilt det på ei stund nå :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...