Gå til innhold

Lilla golf mk2, med vinge på hamar..

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

dere har nok rett gutter.. mye jalla på den bilen der.. tror han har dobbelt opp med vakum måler. oljetrykk måler og volt måler men inegn av de er koblet til.. de bare står strødd rundt i bilen. skulle tro gutten var sponset fra biltema... han går i paralellklassa mi på skola å jeg synes bare bilen blir styggere å styggere hver dag.. vingen tok jo kaka da.. men nå har han tatt den av å satt klistremerker over hullene.. jeg må nesten :puke hver gang jeg ser bilen.. hoff.. han er fra ljørdalen.. lurer på ossen smak de har på bilene der når man ser bilen hans.. men stå på.. :driving

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur han har crome-speil også..som om det gjør saken bedre! :P

Var lite villig til å kappkjøre også! Bare fes rundt i byen som om mora hans sku sittet på..hehe

 

For å si det sånn, så tro rjeg ikke mora hans ville ha sittet på i den der :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er jeg fra samma sted som fyren, og kjenner han! Men som sagt så ser jo bilen heeelt for jævlig ut, og jeg holdt på å falle om da jeg så at han skulle ut på Vålerbana for å kjøre! Men, alle skal da få kjøre.. Jeg var og prata med han da han hadde satt inn "GTI" motoren sin, som visstnok hadde 160hk, men eieren som hadde hatt motoren før han var visst ei gammal kjerring..hmm? Uansett så satte han i motoren og kjørte som bare det, endte i at stempelringa tok kvelden..

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så den "herlige" golfen for nøyaktig 5 minutter siden, på Hydro`n oppi furnesveien... j stod i lyskrysset da han fyra opp skuta å skulle dra, det så ut som en indianer som prøvde å sende røyksignaler over til Gjøvik hver gang han gassa på... Det virker som at han syns bilen han har, er blant de råeste bilene man kan få, kjører som om det skulle ha vært en verstingbil også...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte den rett etter Ingeberg for 30 min siden. Han tuta no gæli da han passerte meg på sykkel, i takt med musikken han spilte muligens..

og jinta som satt på vakke så verst heller..hehe.. han har forresten russ.no stikers i bakruta også..det er LITE fett! :D

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår