kinx Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Ved et litt tilfeldig google-søk fant jeg denne.. http://carfreaks.b0nk.net/ Ligger ganske mye der, og jeg får bra fart :) bla. GIS 1,2,3 ligger der, men de har vel de fleste fra før. Har ikke sett på alt ennå, men man finner sikkert noe gøy der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Kult, ligger noe Initial D greier der. Det er en anime (tegnefilm) om bilkjøring... jeg har og har sett all 42 episodene ^_^ Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Jace Kult, ligger noe Initial D greier der. Det er en anime (tegnefilm) om bilkjøring... jeg har og har sett all 42 episodene ^_^ Du er ikke alene om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by BimmerMisbruker Du er ikke alene om det :) Anime fan eller bare initial D?:eek: Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 oooo.... ny anime og laste ned da ^_^ fylle på de 55GB med anime jeg har ^_^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Jeg har 150GB nå, men en kamerat har 250GB!!! Grunnen til at han har så mye er at han tar vare på alt mulig drit. JEG har bare kvalitet ^_^:rolleyes: Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by kinx Ved et litt tilfeldig google-søk fant jeg denne.. http://carfreaks.b0nk.net/ Ligger ganske mye der, og jeg får bra fart :) bla. GIS 1,2,3 ligger der, men de har vel de fleste fra før. Har ikke sett på alt ennå, men man finner sikkert noe gøy der. :) Kopi'er av 4stk Jeremy Clarkson dvd'r ligger der. brilliant. utenom "jeremy clarkson motor mayhem", som var døøøøøv. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Jace Jeg har 150GB nå, men en kamerat har 250GB!!! Grunnen til at han har så mye er at han tar vare på alt mulig drit. JEG har bare kvalitet ^_^:rolleyes: Kvalitet er da nesten et must... og så må det være på Japansk... ikke engelsk... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by HemiCuda Kvalitet er da nesten et must... og så må det være på Japansk... ikke engelsk... Er ikke så prikete på det. Bare det er bra :) Men fy f så bra cowboy bebop, hellsing, initial d, kenshin, evangelion og trigun er :D Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Tegnefilm??? Hæ?? :eek: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Jace Er ikke så prikete på det. Bare det er bra :) Men fy f så bra cowboy bebop, hellsing, initial d, kenshin, evangelion og trigun er :D har bare sett Cowboy Bebop av dem enda.... har mye annet Anime... for eks. eX Drivers... bil Anime ^_^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by viper Tegnefilm??? Hæ?? :eek: Jupp, tegnefilm... japansk så dan. jeg er stor fan av den type underholdning :D Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Er ikke noe kjempefan av anime generelt, men Initial D var jo fett. :) Tror jeg må finne noen flere episoder og laste ned jeg gitt. *fyre opp DC++* :D Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Stabil og rask server! Mye rått! Ligger stabilt på over 1.6Mbps .. (på 2 nedlastninger) Ikke hver dag .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 noen som har brukernavn og passord på denne siden da? Jeg kommer ikke inn på noen av mappene som er der uten passord og brukernavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg