sprocket Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by thomasgjerde noen som har brukernavn og passord på denne siden da? Jeg kommer ikke inn på noen av mappene som er der uten passord og brukernavn. *bump!* luerer på det samme! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by sprocket *bump!* luerer på det samme! Faaaen.. Funka helt fint til jeg lukka vinduet ved et uhell. Etter det måtte jeg ha brukernavn og passord.. Noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Slike bidrag setter jeg STOR pris på! Tusen takk! :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Setter STOR pris på om noen kan skaffe meg Initial D stage 1 act 20.. og hele Stage 2 og OAV.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Før var det ingen passord osv der, satt på lan med 24gbit linje *koste seg* Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Før var det ingen passord osv der, satt på lan med 24gbit linje *koste seg* Sikker på det var 24gbit linje?, men tror denne siden har blitt postet tidligere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Initial D eier så hardt...! Håper bare at den kommende spillefilmen (ikke anime :( ) blir like bra som serien og filmen som finnes fra før. Ellers er anime generelt ufattelig bra! De kan det med å tegne søte damer, de Japanerne... :D Dette har jeg sett av anime (med tilhørende terningkast opp til 6 som "best") *Naruto - 6 *Ghost in the Shell Stand Alone Complex - 5 *Scrapped Princess - 5 *Initial D - 7 *Chobits - 6 *Hellsing - 5 *Ranma ½ - 6 *Neon Genesis Evangelion - 7 Ellers har jeg liggende (men ikke sett): Cowboy Bebop, Inuyasha, Last Exile, Love Hina, Serial Experiment Lain og Hikaru-No-Go. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Qee Sikker på det var 24gbit linje?, men tror denne siden har blitt postet tidligere også. Vil gjerne se den som sitter på 24gbit linje... Så vidt jeg vet, så er ikke Nordunet/Uninett sin linje (som er Skandinavias største backbone) 'større' enn 2.5gbit mellom knytepunktene Oslo<->Trondheim<->Tromsø og Oslo<->Kopenhagen og Oslo<->Stockholm og Oslo<->Tromsø og Stockholm <-> Kopenhagen osv da men, ok. EDIT: Forresten ligger den i Finland med IP space i Russland, vet ikke hvilken peering de har men jeg går gjennom eunetip.net. Aldri hørt om den før... god nok ping dog.. </off topic> Spør om passord her også :( Vil gjerne ha GIS3 hvis noen har en fin d/l link til den? :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Masse bilfilmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 hei er det noen av dere som har de resterende rar filene av denne? svcd-initial.d.second.stage.ep07-08.dvdrip-avcd.r47 har till og med 47 men mangler resten :( eventuelt et tips om en dc hub som kan ha den. mvh jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 jaja har da fått sett hele initial d :) fete filmer selv om kvaliteten er så som så. men hele serien har jo kommet på dvd da. noen som har kjøpt den? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg