Gå til innhold

Demontering baklukeåpner

Ranger emnet

Hauståker

Anbefalte innlegg

Har vaska bilen min i dag, men så har det seg slik at den delen der ein opnar bakluka med er skitten og det er nokre lakkskadar på den delen.... Der ein tek inn fingrande for å åpne bakluka altså.

Så er då det store spørsmålet: Kan ein ta av denne delen for så å fixe og lakke litt på den slik at den blir finare å sjå til? Korleis gjer ein så dette? har nokon prøvd?

Det skal seiast at eg ikkje er noko utprega altmoglegman, men litt får eg no til, så kanskje dette kunne vera noko som var overkommeleg sjølv for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke demontert den før, men vil tro du må av med bakluke dekselet.. Så må du nok løsne hele mekanismen fra baksiden..

Her er dekselet som må av...

IM000167.jpg

Har ikke no close-up bilde av låsemekanismen, men du ser litt av den her..

IM000169.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få av dekselet, så sitter det festet med en skrue i hvert håndtak, så sitter hele plata festet med klips rundt omkring.. Du må bare ta tak og nappe forsiktig i plata så alle løsner, men vær forsiktig, den sprekker lett..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk av plata på innsida utan så alt for mykje problem....ein liten klips knakk sjølvsagt av, men den er til liming i skrivande stund... såg i Haynes boka, og fekk dermed løyst den delen eg ville, men fekk den ikkje ut...stod noko om ei klemme som skulle av, men den er det då ikkje råd å komme til...ja ut skal eg no alltid få den, men på i gjen då??

Utruleg mykje drit og møkk inni denne greia, så eg tenkte eg ville ta den ut å vaska den...kanskje og lakke om i gjen det som viser utenfrå....men så var det den siste biten å få delen heilt ut av luka......hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider