SilAz Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det nærmer seg sommern og da er det vel tid for å ta ut skjønnhetene? Det har sneket seg ut en Sølv Honda s2000 cab og en fartsrød Porsche boxter cab i dette strøket iaf :) Det var litt av et syn når jeg gikk forbi! Skal ikke klages på lyden heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 og :wave :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Disse 2 Dudene kommer fra rissa. men den ene er mest og treffe i Trondheim. Er forøvrig en Boxter S+ og en S2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hmm...går det sånne biler på fosen også da? OT: Går 3-4 Hummer H2 på Brekstad også. Tror en av dem er hytteeier en plass på Ørlandet. Kom kjørende ned brekstadgata en dag, og før jeg var kommet til enden hadde jeg sett 3 hummer h2. Begynner å bli en vanlig bil på fosen det. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg