Gå til innhold

er denne forsterkeren bra?

Ranger emnet

im the bandit

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er rett og slett dårlig bygd, består av skrale komponenter og holder ikke mål i det heletatt. I tillegg er salgsteksten så rørende banal at jeg håper selger har latt sin 12 år gamle sønn forfatte denne. Å sammenligne forsterkeren med et sveiseapparat og i det heletatt kalle den kraftig er, i beste fall, en stor overdrivelse. Enkelte ville kalle det blank løgn og brudd på regler for reklamering for produkter.

Velg heller et mer velrennommert merke som er kjent for å holde mål og/eller forhør deg litt rundt og kjøp av en forhandler som vet hva han driver med og ønsker at kundene skal få mest valuta og riktigst mulig produkter for pengene.

Skal du kjøpe noe, så kjøp kvalitet, det koster litt mer, men er absolutt verdt det. Gi oss mer info om elementene dine, RMS verdi for effekttolleranse og slikt så kan det hende det komemr etpar tips :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rett og slett dårlig bygd, består av skrale komponenter og holder ikke mål i det heletatt. I tillegg er salgsteksten så rørende banal at jeg håper selger har latt sin 12 år gamle sønn forfatte denne. Å sammenligne forsterkeren med et sveiseapparat og i det heletatt kalle den kraftig er, i beste fall, en stor overdrivelse. Enkelte ville kalle det blank løgn og brudd på regler for reklamering for produkter.

Velg heller et mer velrennommert merke som er kjent for å holde mål og/eller forhør deg litt rundt og kjøp av en forhandler som vet hva han driver med og ønsker at kundene skal få mest valuta og riktigst mulig produkter for pengene.

Skal du kjøpe noe, så kjøp kvalitet, det koster litt mer, men er absolutt verdt det. Gi oss mer info om elementene dine, RMS verdi for effekttolleranse og slikt så kan det hende det komemr etpar tips :)

ok da skal jeg prøve å holde meg unna! de går billig for seg på nettauksjonen skjønner u! men den basskassa er fra sverge! tv boden. husker ikke merke:P men hørte den spilte og den var det trøkk i :)

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store er de sikringene som står på den UScarvor forsterkeren? Kan ikke se det og husker ikke i farta hvor mange AMP gule flatsikringer var :confused: :confused:

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekner med det er soundmagus x-1500 du har sett på komplett..

den koster 1762.2kr på articom.no ..

jeg har bestilt der.. men den kommer ikke inn på lager før 6. mai..

Mvh Tom

oki;) men nå er det slik at dem ikke vet når den kommer inn på komplett heller!

men de har jo den 800w monoblokken der til 2000. men det er kansje best å bare bestille å vente å se da????

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider