im the bandit Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 heisann! jeg lurer på om noen har erfaring eller vet om denne forsterkeren er noe bra? jeg har tenkt å kjøte en kasse som har 2x12 ellementer som yter maks 800w hver. kommer denne til å holde mål? http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=80313 Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Du kan jo ta å søke litt her på forumet ;) Finner mange poster om UScarvor. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 hold deg LANGT unna den der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 hold deg LANGT unna den der! vilke begrunnelser har du får det? jeg trenger å vite hvorfor! gir den dårlig? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 se på sikrings størelsen og dra frem kalkulatoren så ser du ;) gir vel ut ca rundt 100w max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Den er rett og slett dårlig bygd, består av skrale komponenter og holder ikke mål i det heletatt. I tillegg er salgsteksten så rørende banal at jeg håper selger har latt sin 12 år gamle sønn forfatte denne. Å sammenligne forsterkeren med et sveiseapparat og i det heletatt kalle den kraftig er, i beste fall, en stor overdrivelse. Enkelte ville kalle det blank løgn og brudd på regler for reklamering for produkter. Velg heller et mer velrennommert merke som er kjent for å holde mål og/eller forhør deg litt rundt og kjøp av en forhandler som vet hva han driver med og ønsker at kundene skal få mest valuta og riktigst mulig produkter for pengene. Skal du kjøpe noe, så kjøp kvalitet, det koster litt mer, men er absolutt verdt det. Gi oss mer info om elementene dine, RMS verdi for effekttolleranse og slikt så kan det hende det komemr etpar tips :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Den er rett og slett dårlig bygd, består av skrale komponenter og holder ikke mål i det heletatt. I tillegg er salgsteksten så rørende banal at jeg håper selger har latt sin 12 år gamle sønn forfatte denne. Å sammenligne forsterkeren med et sveiseapparat og i det heletatt kalle den kraftig er, i beste fall, en stor overdrivelse. Enkelte ville kalle det blank løgn og brudd på regler for reklamering for produkter. Velg heller et mer velrennommert merke som er kjent for å holde mål og/eller forhør deg litt rundt og kjøp av en forhandler som vet hva han driver med og ønsker at kundene skal få mest valuta og riktigst mulig produkter for pengene. Skal du kjøpe noe, så kjøp kvalitet, det koster litt mer, men er absolutt verdt det. Gi oss mer info om elementene dine, RMS verdi for effekttolleranse og slikt så kan det hende det komemr etpar tips :) ok da skal jeg prøve å holde meg unna! de går billig for seg på nettauksjonen skjønner u! men den basskassa er fra sverge! tv boden. husker ikke merke:P men hørte den spilte og den var det trøkk i :) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hvor store er de sikringene som står på den UScarvor forsterkeren? Kan ikke se det og husker ikke i farta hvor mange AMP gule flatsikringer var :confused: :confused: Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Meget kraftig bilforsterker i "sveiseapparat-klassen" Jau i REVA som vi sier her i Nord etter en pils eller 3 . Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jeg kommer nok til å ta monoblokken fra komplett dem på 1500w. til 2200 det er billig! og folk er fornøyd med den! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 høres ut som et mye bedre valg en US-Carvor:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Les nyeste utgave av Max Power !! :) bra test der og litt overraskende også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 rekner med det er soundmagus x-1500 du har sett på komplett.. den koster 1762.2kr på articom.no .. jeg har bestilt der.. men den kommer ikke inn på lager før 6. mai.. Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 rekner med det er soundmagus x-1500 du har sett på komplett..den koster 1762.2kr på articom.no .. jeg har bestilt der.. men den kommer ikke inn på lager før 6. mai.. Mvh Tom oki;) men nå er det slik at dem ikke vet når den kommer inn på komplett heller! men de har jo den 800w monoblokken der til 2000. men det er kansje best å bare bestille å vente å se da???? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Les nyeste utgave av Max Power !! :) bra test der og litt overraskende også :D Hadde vel kanskje tatt det Max Power skriver med en klype salt da :) Forsterkeren yter i forhold til pris ja... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg