teblast Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Er litt på jakt etter sveiseutstyrså jeg får lært meg å sveise ordentlig. Men er ganske nybegynner på sveising, derfor lurte jeg på hva jeg bør skaffe osv. Det skal brukes til å sveise eksos, karosseri og custimize litt metaldeler, greit om den funker på rustfritt også. Burde jeg bruke MIG, TIG eller GASS-sveiseutstyr? Har vurdert Gass men er usikker på hvor jeg kan få tak i dette og hva jeg trenger. Har også hørt om bærbar gassapparat, noen som har vært borti det? Noen som vet hvor man kan skaffe billig, men bra sveiseutstyr brukt eller nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 MIG er jo klart enklest vist du aldri har sveist før. men hør litt på Sveising og gass forumet, http://bilforumet.net/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=620 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 mig.. altså tråd med gass :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 takk viste ikke at det var en egen seksjon for det her, skal lese litt der og se om det står noe interesant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg