The cowboy Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 spørsmål: skjer det noe bilaktiviteter i påska da?? her i bergen lissom!! er på tur over for å hilse på familie, så da tenkte jeg at man kan jo se om det skjer noe "bilifisert" og :) hehe lenge siden jeg har hvert på noe form for råne treff eller hva man nå liker å kalle det i dag!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det skulle være ett "påsketreff" på søndag 1800 en plass mener jeg. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 oky.. håper noen vet noe mere om dette da :) hehe! hadde jo hvert litt gøy med en liten treff og lissom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Her er info om treffet: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 okey.. hehe! bare synd jeg ikke har sommerfelger.. ei heller bil å ha sommer felger på !! hehe (tok fly over.. ) så, må nok låne far sin bil ja gitt :) hehe! mange som skal dit eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg