Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Litt bilder her, se bigbrother reprisa nå, bilen til Phoenixen er med derfra nå, jeg var sjåffis.. Bilder se http://s41.photobucket.com/albums/e267/Granada3-0GL/Skjaertorsdag%2006/ Værsågod, legg ut på forumet Var ikke den likavel... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hehe.... Men artig om folk legger ut det de har av bilder fra skjærtorsdag asså!! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Artig å se min egen 240 (med bot i fronruta) hehe. og min gamle 142 (V-609)her a gitt. Kult at volvo folket holder litt sammen. klarte å få til en liten samling til og med. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fy faan å rå den svarte 240`n mæ flamer var. Ær noe drit å ikke ha lappen å kunne reise rundt på treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg