audioteam Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hiv inn et ok frontsett dropp høyttalere bak . Med en ok bass bak så blir det liv . Mail meg på audioteam@tele2.no så skal jeg lage en pakke til deg . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ok, men en annen ting; Er det egentlig behov for 4 høyttalere i en liten bil som 306? Jeg forstår at det et spørsmål om hva man vil legge ned av penger i stereoen også... Jeg vil nesten påstå, att du fint klarer deg med frontsett og sub, drivet av en god 4 kanaler. Benytt deg av tilbud du kan få her på forumet. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jess, tenker jeg går for det. Frontsett, forsterker og sub. Regner med å få noe brukbart til 3-4000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg