Gå til innhold

Trenger forslag til bil

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Så fort BMW-en er solgt skal jeg begynne å kikke på ny bil. Trenger derfor noen forslag.

Skal bruke ca 60-70 000 kr. Jeg vil ha en bil som er forholdsvis ny og skal ikke ha gått over 100k-120k KM. Skal også være billig i drift. Vurderer en Polo 6n eller en Opel Tigra (kanskje litt for femi) Trenger forslag her...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Så fort BMW-en er solgt skal jeg begynne å kikke på ny bil. Trenger derfor noen forslag.

Skal bruke ca 60-70 000 kr. Jeg vil ha en bil som er forholdsvis ny og skal ikke ha gått over 100k-120k KM. Skal også være billig i drift. Vurderer en Polo 6n eller en Opel Tigra (kanskje litt for femi) Trenger forslag her...

kanskje greit å ta med hva bilen skal brukes til? bare bruksbil? hores opp? trimmes? må ha plass til barnevogn? :)

av polo og tigra ville jeg ivertfall gått for polo. valgt utifra utseende, tilgjengelighet på deler (orginale og styling), og at volkswagen er vel kjent for å ha bedre kvalitet enn opel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

kanskje greit å ta med hva bilen skal brukes til? bare bruksbil? hores opp? trimmes? må ha plass til barnevogn? :)

Er vel egentlig ute etter en liten og økonomisk bruksbil som det vil være minimalt med feil på. Men det er fint hvis den kan styles litt. Derfor jeg tenkte litt på Polo (som kan bli veldig stilig), men det er kjedelig å bruke 70 000 på en bil for å så se en man har mye mer lyst på. Derfor jeg lurte på om noen på forumet hadde noen bra forslag.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde gått for Tigra så klart, ikke billig i drift og noe problemmatisk da men, pytt pytt... ;)

Men hvorfor ikke heller satse på en Astra F, kanskje du tilogmed får tak i en Astra G... Den er jo rimlig i drift og kan bli drit rå...

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider