Gå til innhold

noen som vet hvem som kjører denne e46 CI`en

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kjerra er iallefall kjøpt i fredrikstad/sarpsborg distriktet..AD skilter..så døm her i halden natt til 17mai..så ut som en gjeng med sosse gutter (som har fått penger av sin kjære far).

trodde døm var såå coole i sin kebab tralle :D

sorry all BMW lovers :rolleyes:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

kjerra er iallefall kjøpt i fredrikstad/sarpsborg distriktet..AD skilter..så døm her i halden natt til 17mai..så ut som en gjeng med sosse gutter (som har fått penger av sin kjære far).

trodde døm var såå coole i sin kebab tralle :D

sorry all BMW lovers :rolleyes:

janteloven på sitt absolutt beste :rolleyes:

og det er synd at det er BMW som har fått det rykte på seg, for alle vet hva bil som burde hatt det (2+4+X) :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å se hvordan senk, felger og plast (som ofte er ganske "kreativt" utformet... ;) ) får frem linjene i bilen. e46 begynner jo å bli moden, men ser fortsatt skikkelig fresh ut.

Det er bare å krysse fingrene og håpe at de nye "flame surface" designene holder seg like bra! Jeg studerte en Z4 for noen uker siden, det er en nydelig bil når du ser den i virkeligheten. Ganske finurlig hvordan solen alltid lager lys og skygge i linjene på den, tror den bilen kommer til å bli rå med litt senk og noen 19". Virkelig en imponerende bil på veien også, skal lure på hva (hvem?) de måtte blote for å få til den kombinasjonen av komfort og ekstremt stabile kurveegenskaper!?

Uff uff, også jeg som liksom skal være VAG venn og alt :D

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Rart å se hvordan senk, felger og plast (som ofte er ganske "kreativt" utformet... ;) ) får frem linjene i bilen. e46 begynner jo å bli moden, men ser fortsatt skikkelig fresh ut.

Det er bare å krysse fingrene og håpe at de nye "flame surface" designene holder seg like bra! Jeg studerte en Z4 for noen uker siden, det er en nydelig bil når du ser den i virkeligheten. Ganske finurlig hvordan solen alltid lager lys og skygge i linjene på den, tror den bilen kommer til å bli rå med litt senk og noen 19". Virkelig en imponerende bil på veien også, skal lure på hva (hvem?) de måtte blote for å få til den kombinasjonen av komfort og ekstremt stabile kurveegenskaper!?

Uff uff, også jeg som liksom skal være VAG venn og alt :D

du har helt rett i det med z4en "likte" den heller ikke, men etter jeg fikk sett en svart Z4 og studert den i virkeligtheten så er den på "vil ha listå" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som kjører bimmern, hadde en sinnsykt fin golf 4 før. Var visst bra trimma også. Den la'n på togskinna et sted mellom askim om rakkestad, etter å ha kappkjørt. Man regner med at han hadde ca 180 km/t da han dro av.

Og bimmern har'n ikke fått av far, men av mor.....

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi bmw har fått på seg et stygt rykte er det vel ikke nødvendig å skjelle ut allle vel... Det det er styling med klasse.

var jo ikke akkurat ment så ille hardt da.. det er jo litt forskjell på å kjøre ny strøken bmw slik som denne, og en gammal 320 med jalla musikk for fulle mugger..:rolleyes:

ikke noe tvil om at kjerra er fet :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Men ingen har flere bilder av herligheten???

Ligger ett dårligt ett her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11143&highlight=halden+16+mai

men har sett flere bilder av den på nett.. husker ikke hvor :(

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvis noen vil ha flere bilder av den så er det bare og ta seg en tur til Askim Torget(et kjøpe senter)Den står parkert utenfor hver uke dag.Eieren jobber nemlig der.Og hvis jeg ikke husker helt feil så er det faren som driver hele shiten...

Og den Golfen han hadde før var FEEET!Kostet bare litt over 400.000 tusen...Men som sagt fikk en altfortidlig død på togskinnene.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider