Gå til innhold

hvilke hvite blink anbefales?

Ranger emnet

Esh

Anbefalte innlegg

anbefaler dere å kjøpe hvite blinklys bak, foran og på sidene på pedersen racing i norge eller burde de kjøpes i sverige. for eksempel på hova.com

er det noe forskjell på lyktene. passer pedersen racing sine bra eller stikker de litt utafor og sånn( spesielt på baklytene) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på -90 baklyktene med hvit blink er helt grei, men ikke like god som original. Hos meg satt en lykt perfekt, mens den andre stakk litt ut. Bør ikke være noe problem å få perfekt med litt innsats. Dette var lykter fra BCB, men regner med alle får fra samme produsent.

Kan legge til at -89 hvite blinkers foran og side fra BCB og Biltema er like, og av merke DJAUTO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite blinkers fra biltema foran passform ok litt grov i kanten av glass men ok sideblinkersen er jeg ikke fornøyd med de dugger over helle tiden men vis man ikke irriterer seg over det er de ok

Volvo 850 1996 R-optik

Ex-Volvo 740 Gl 1986

Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite blinkers fra biltema foran passform ok litt grov i kanten av glass men ok sideblinkersen er jeg ikke fornøyd med de dugger over helle tiden men vis man ikke irriterer seg over det er de ok

Jeg tok å kasta mine som jeg hadde kjøpt på biltema når jeg så det var inni dem.

Da får det heller duge med noen orange på siden. De er iallefall tette.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med mitt spørsmål i tråden også:

USA blink til 90- 740/940; noen som har ærfaringer med de?

Står at de må tilpasses noe..

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer ikke i det heletatt imot lykta,må nok moddes en del samt at de er laget for kun 1 pære.

Følger det med pæreholder da eller dette fikses selv?

Synes USA blinklysene er mye penere enn de andre..

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider