Robin_volvo Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Her er en liten tråd om min 940 Gl. Det er en -91 mod. En ganske ok bil og helt fantastisk og kjøre:) Men som du kan se trenger den litt arbeid for å bli perfekt;) Det som er gjort: Tatt vekk 1000m lysene, litt bedre endestuss, tatt vekk lykteviskere og ellers gitt en grundig vask + lakkert koppen på hengerfeste. Dette er litt gamle bilder men ska laste opp noen bedre ettervert. Det som skal gjøres: Ordne soting i bakruten, senke, ta den ørlille rusten, nye felger og evt styling kitt, hvite blinklys hele veien rundt. Motor ska bli orginal utenom eff.annlegg og vekk med kat. Den har akkurat passert 295000km så er ikke noen vits å trimme;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 synes å ha sett den bilen der ja... kan jo bli bra.... Se om du får tak i turbogrill eller få den du har svart da... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Av med 1000meterne og på med nye felger. De felgene der var ikke pene:S Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Av med 1000meterne og på med nye felger. De felgene der var ikke pene:S 1000meterene e vekke no, felgene ska bli nye når eg har penger. e student og bilen e kjøpt på avbetaling så eg e ikke akkurat stinn i penger, vertfall ikke med dagens bensinpriser! Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 synes å ha sett den bilen der ja... kan jo bli bra.... Se om du får tak i turbogrill eller få den du har svart da... Kanskje, har akkurat polert grillen så den er skikkelig kromfarge på og liker den slik, men lenge t bilen er perfekt etter min smak så får se med tiden. blir kanskje 850front viss eg får tak i en billig... får se;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Skjedd noe mer her eller? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja det har faktisk skjedd litt;) 1000m e vekke og sotingen fra rutene er tatt. skal heller ta alle rutene når jeg har tid;) har gått litt mye penger no i d siste og slite med å få solgt gamle moppen, men ting ska skje så fort eg har penger. Neste blie hvite blinklys;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nyeste bildet jeg har, men skal ordne et nytt så fort eg kan;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Pen bil :) med tiden havner det vel en Ft motor neddi? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Satse på litt grommere saker når jeg har penger ja, men som sagt er jeg en fattiglus... vil heller kjøre drømmen enn å bruke alt på styling og bare la den stå i garasjen;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Skjer altfor lite her, men siste update e rullegardin i bakvinduet=) Ble ganske bra, bilde kommer om ikke så lenge;) hjelper med litt opplett i været oxo;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hallå. Fin Volvo 940 d der ja Har en helt makan en sjøl. 91mod. Me farga fagera å. sånn som dæ. har bare gått 226000km da.. fornøyd me d. Den e helt makan som din. bare at æ itj har sota ruta å anna fælga da. Fornøyd me bila? :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 no har jo eg tatt ut soting of montert rullegardin;) likte d bedre;) hehe... ja bilen e eg fornøyd med. eneste minuste med hele bilen e bensinforbruket nor som d e så høg bensinpris. Ellers en JÆVLA god bil å kjøre. må senke den for å kunne ha litt fart i svingene då, men cruising e jo fint d oxo;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hehe. joda. men bare ta foill gass. å satse på at svingen går 100%;D Ja. bensinforbruke e itj så bra. men men. d e da Volvo ;) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 no har jo eg tatt ut soting of montert rullegardin;) likte d bedre;) hehe... hva skjer!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg