Robin_volvo Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hva skjer? hva mener du egentlig? Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja no hadde eg endelig fått tatt noen nye bilder, men no finner eg faen ikke ledningen t kamera. merkelige saker dette her. blir lagt ut de siste bildene når eg finner den hvertfall. Noen som har noen synspunkter på ka eg kan gjøre med bilen? tenkte på småtips;) Vet at ting går seint med bilen, men som sagt 1000ganger før har eg lite penger. blir heldigvis litt mer i løpet av sommeren, men vi får se:thumb Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Tja, billige "mods" er jo f.eks hvite blinklys... Biltema selger foran og side ganske billig, de bak går i Sverige for 500kr/par brukte, så det bør være grei skuring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ska på biltema denne uken tenkte eg;) blir gode greier d=) ja ville ha bak, men e jo så jævla dyre nye så d tipset ditt passe meget bra;) ska se ka eg finner;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg