AlpejoHn Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hei, Finst det å få tak i hvite sideblinklys til de eldre 240er? Med mer avlange blink? Vis noen vet om hvor man får kjøpt slike, så må dere si fra!!!!! Takk takk :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Nei dissa gamle blinklysa e standard blinklys vakje volvo so laga dei en gong å dei vart oxo brukt på mb å opel.volvo fekk eigne i 84\85 så det e bedre du bytta til nyare å dy fe tak i kvite på biltema.Så tvila på dei det finst kvite:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 man har usa glassene fra Cibie Men JP-Styling har klare glass til -80 europeiske modeller. http://www.volvonet.org/tpc/clear.html Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ikke blinklys, men sideblinklys - det bak framhjulet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ikke blinklys, men sideblinklys - det bak framhjulet. ok. beklager Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Har tenkt på det å lage hull til nye typen da.. MEn det blir litt feil, pga volvo merket står bakerst mot frem dørene på de eldre, og blinklyse fremst.. menst på de nye står blinklyset bakerst mot dørene, og volvo merket fremst.. Så da må jeg ha nye blink fremmom merket, og det blir kanskje litt rart:wonder Men det kan jo hende det blir bra også :) Noen som har bilde av dette foresten? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 flytt volvomerket fram så det dekker hulla ifra de gammle blinkertene og ta på hull der nye typen bl.lys skal være.enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 flytt volvomerket fram så det dekker hulla ifra de gammle blinkertene og ta på hull der nye typen bl.lys skal være.enkelt og greit. Ja, sier no der.. Spørs om "thats the way it has to be" :wonder ahahahhaha Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har sett en volvo der blinkersen ble montert for langt fram. Så kjempeteit ut. Flytt merket du, blir penest;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ja, jeg ville også bygget om til nye blinkers. forøvrig har vel volvo aldri laget lys selv? det er vel hella som har laget alle? samt cibie laget noen i usa. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 det er vel mulig å bleike original glassene? Du har ikke hørt med CD Cardic ? Mener jeg husker dem hadde noen som liknet i fargen rød, gul og hvit?! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hella hadde hvite glass i marine sortimentet sitt som passer på de du tenker på, fant ut det når jeg jobba der, veit ikke om dem er og få tak i lenger da.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 det er vel mulig å bleike original glassene? Du har ikke hørt med CD Cardic ? Mener jeg husker dem hadde noen som liknet i fargen rød, gul og hvit?! Bleike orginalglassene? Hvordan gjør man det? har prøvd å bleike sideblinkerne mine lenge nå.. blir bare.. gulere.. ikke orange.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg