Knut Inge Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ka som må gjerast då? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hva med og gå fra b230at til b230et då. Har jo b230at no og kan få tak i ein billig b230e motor. Er det masse jobb det. Må ledningsnettet fiksast? Og bruker ein b230e motor mindre enn ein b230a motor? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ledningsnettet må fikses. E motor bruker mindre en A motor. les den guiden om A til F motor. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 B230FB: 531 topp å VX3 camB230fX: 531 topp å vx3 cam B230F: 530 topp å M cam B230FD: husker ikke topp å M cam b230FS: 531 topp, husker ikke cam b230fd har 530 topp og v kam mener jeg. b230fs har ikke 531 topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ledningsnettet må fikses. E motor bruker mindre en A motor.les den guiden om A til F motor. Er det likt og bygge om fra A til F som fra A til E då? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 nei, det er to helt forskjellige motorer. men du har AT motor nå. hvorfor sette inn E motor? har du vurdert jobben? penger? opp i mot det å sette inn en FT motor? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 nei, det er to helt forskjellige motorer.men du har AT motor nå. hvorfor sette inn E motor? har du vurdert jobben? penger? opp i mot det å sette inn en FT motor? Planen er og få ned bensin forbruket Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hvis du skal ha Turbo er det billiger å kjøpe en turbo motor enn å bygge om en av 2 du du har nevet her! B230E får du jo ikke chippet siden den er helt mekanisk uten om bensinpumpa!! B230F får du chippet fordi den har elektronsik insprut system! (lh.2.2 å lh.2.4) Håper dette hjelper Mvh Petter :) det du sier om B230e. har B230ET min går ann å chippe. er det ikke samme tenning/bensin system på turbo som på sugemotor? vet b23e har HEL mekanisk bennsin system Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 det du sier om B230e. har B230ET min går ann å chippe. er det ikke samme tenning/bensin system på turbo som på sugemotor?vet b23e har HEL mekanisk bennsin system b23e har k-jetronic(mekanisk) b23et/b230et har motronic(elekronisk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 b230fd har 530 topp og v kam mener jeg.b230fs har ikke 531 topp. FS har 530 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hvilken motor er best av b230et og b230ft er. Hvilken bruker minst bensin osv. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hvilken motor er best av b230et og b230ft er. Hvilken bruker minst bensin osv. Nyere b230 ft og fk er de beste motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 b230fd har 530 topp og v kam mener jeg. Den har M kam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Den har M kam. kan vel stemme,var ikke akkurat ren og pen den kammen jeg sjekka på:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 har ft motorar alltid lavtrykks turbo? Eller det det bare noen motorar? Og ka er forskjellen mellom lavtrykks turbo og vanlig turbo? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.