Gå til innhold

hvor har dem billige dekk til 8*14?

Ranger emnet

einsereier

Anbefalte innlegg

najs!! hørt en del om toyo proxes , er dette gode dekk? ser disse greie ut med en smule strekk?

Toyo Proxes T1R er gode å kjøre på, både på vått og tørt. Ulempen er at de er relativt myke, så de slites fort. Det er radikal forskjell på mønsterdybden på hjulene som satt foran/bak på bilen min i fjor.

Dersom du har råd til å svi av en hundrlapp mer pr. dekk ville jeg heller valgt Dunlop SP 9000. Disse slites ikke så fort (på kjøring på vei, vel og merke), samt at de har rundere dekksider som vil gi mer strekt optikk (som vi liker;)). Toyo har til sammenligning mer rette dekksider, så de vil ikke se så strekt ut. Jeg la merke til dette i fjor da jeg kjøpte nye dekk. Jeg fikk samme optikk på Toyo T1R på 8,5X15 som jeg hadde på 8X15 med Dunlop.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyo er greie dekk de. Gir også en grei strekk.

Men, husk at om du bestiller dekk online kan du ende opp med å betale en liten formue i omleggeing når du kommer til en dekkforrtning med både dekk og felg.

Iallefall nå som sesongen begynner snart..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tør ikkje svare på det :) har aldrig prøvd, men med sving mistenker eg du får liten klaring mellom hjul og bue! sving+hump..så.. ja du skjønner :)

spør de som du kjøper felgene av, hva de mener!

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik skal det låte! du får nyte bakke klaringen nå mens du har den hehe :)

hvilke dekk ble det? sleng ut et bilde da etterpå! må ha et par nye dekke eg og!

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider