Turbo_Dos Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 har som sagt en b230a forgasser motor! så da har jeg et spørsmål noe som har ganske så ofte:D hva skal til for å bygge om til insprøytning? vanskelig? hva trenger jeg? har lyst på turbo, men har hørt at gasser turbo kjører fra alt bortsett fra shell, statoil o.s.v. så hva skal jeg gjøre... ? bygger jeg om til insprøytning bruker jo kjerra mindre bensin også så, kom gjerne med tips og forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Få tak i en komplett 230F/FB/FX motor, evnt en 230FK som er den som bruker minst. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Du må ha: Nytt ledningsnett Hjerner Nytt svinghjul Tankpumpe+armatur Lambda ++ Har tenkt på det samme med min, men tror det lønner seg å kjøpe komplett motor. Hvis du har lyst på turbo, så tåler ikke den motoren du har så mye trykk uansett pga høy kompresjon. Så spar heller opp til en FT/FK! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101600 Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Evnt prøv megasquirt e.l på den motoren du har. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har et offtopic spørsmål til deg, jeg. Har du planer om å selge girkula og skinnpungen til meg? Synes det er dårlig at du ikke svarer! =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Du trenge eit xtra bensin rør og nytt leddnings nett å manifolden å hjernen å tenning i hverfall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har et offtopic spørsmål til deg, jeg. Har du planer om å selge girkula og skinnpungen til meg? Synes det er dårlig at du ikke svarer! =/ nei tror ikke det, men betaler du veldig godt så er det greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Du sa 3-400 i salgs-tråden din!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 OT: Han sier mye, solgte meg et ratt, men ombestemte seg plutselig da jeg var på vei ned for å sende ham noe. Ikke kjøp en shit! Back to topic: Fått med deg hva du må ha for å få dette til nå? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 OT: Han sier mye, solgte meg et ratt, men ombestemte seg plutselig da jeg var på vei ned for å sende ham noe. Ikke kjøp en shit! Back to topic: Fått med deg hva du må ha for å få dette til nå? skal si deg en ting, Tørk deg bak ørene!!!!! jeg tilbydde deg det ratte skaffa enda et etter jeg solgte det første bare for at du skulle få det ratte, og var forøvrig Samme jævla dag! har 2stk sånne ratt, men hørte ikke noe mer fra deg så du burde holde deg for god til slikt tull. og har du ikke noe konkret & komme med, så hold kjeft da for faen, og hold deg heller til Topic. Og for det 2. så har jeg ikke noen avtale med noen om å selge den jævla girkula og skinnpungen! i salgs tråden sto det 300-400kr for det, men har bestemt meg for å ikke selge så da selger jeg det Heller ikke, om jeg ikke får en god fortjeneste på det! Til dere andre, jepp jeg fikk med meg hva jeg trenger! tror det heller blir ny motor på meg. har lyst på turbo værtfall ca 200hk, hvilken motor skal jeg gå for? helst noe som ikke bruker så Jævelig mye bensin:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 230FT eller 230FK, er vel egentlig ingen bedre og lettere valg til ca 200hk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 hvor mye sånn ca må jeg ut med for komplett Ft motor med alt jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Fra 5-6 i Sverige og opp til 15 i Norge. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=113245 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 må du betale avgift om du henter motor fra sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg