VW G3 GTD Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 har hørt g-2'ere benytte uttrykket: "red devil" angående styling. betegner det noe spesielt, eller er det bare "en måte å snakke på"? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det er vel bare en på forumet her som kaller prosjektet sitt det? Spør han hva han legger i det.. Jeg mener ett slikt navn det stiller litt krav til motor.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 selve "red devil" kommer vel antageligvis fra carppi's 3'er golf :) er vel den som satte standarden på red devil tenker jeg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den er helt rå den til Carpi. http://www.carpi.ch/net/ Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Blei mye pes om detta Red Devil greiene mine. Men hovedgrunnen var att tråden skulle vekke litt oppsikt, pluss att hele bygda mi hater den bilen! For jeg har aldri fått så mye kjeft å stygge blikk etter jeg fikk denna bilen. Så det var grunn min. Men åssen endrer jeg navn på tråden min da? Prøvde litt men fikk det ikke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Blei mye pes om detta Red Devil greiene mine. Men hovedgrunnen var att tråden skulle vekke litt oppsikt, pluss att hele bygda mi hater den bilen! For jeg har aldri fått så mye kjeft å stygge blikk etter jeg fikk denna bilen. Så det var grunn min. Men åssen endrer jeg navn på tråden min da? Prøvde litt men fikk det ikke til! Gå til den første inlegget i prosjeksidene dine og trykk på edit. Der forandrer du på tittelen og da forandrer du overskriften. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Blei mye pes om detta Red Devil greiene mine. Men hovedgrunnen var att tråden skulle vekke litt oppsikt, pluss att hele bygda mi hater den bilen! For jeg har aldri fått så mye kjeft å stygge blikk etter jeg fikk denna bilen. Så det var grunn min. Men åssen endrer jeg navn på tråden min da? Prøvde litt men fikk det ikke til! Hvorfor får du stygge blikk fordi du har kjøpt deg en alminnelig Golf 2? Er det jeg som har missa noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Den er da ganske alminlig - og ellers meget pen .. Så fatter ikke hvorfor de maser om den ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Den er da ganske alminlig - og ellers meget pen .. Så fatter ikke hvorfor de maser om den ... Det samme sier jeg Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hehe. Har kanskje noe med kjøringa mi å gjøre. pluss att det har vært strake rør med 4" potte på slutten. Så den bråka noe sinnsykt. Så det har blitt flere anmeldelser på med med den bilen kun for grisekjøring og litt burneshow ett par ganger:) Speed is everything:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har forresten prøvd å endre tittelen på tråden men det går ikke. Det er bare tittelen på det første innlegget som endrer seg, ikke navnet på tråden! Er det andre måter å ordne det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Send en pm til en moderator. Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det også mange som kaller bilene for "black beauty" :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg