beemern Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 tenkte vi kunne legge inn alle bildene som ble tatt. mest bilder, minst mulig tekst kanskje.????? men litt komentarer må jo alltids til.. :Dflushit begynner med mitt jeg da. her begynte turen våres;) meg sjaføren eieren av bilen som var bra beruset kl 09:00 fremme i strømstad en sjørøver gammle taunusen til kompisen etter noen runder pratet jeg med politiet, som tydligvis media likte godt en sliten med passasjer ca kl 13:00 og vi pungterte jo så klart, som mange andre. og fant heldigvis et dekkverksted spiller litt playstation mens vi venter Halden og madammen da og en stk idiot, som ikke er så glad i passaten sin politiet politiet de gjør så godt de kanflushit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Haha, ble ikke dere anklaget for å gjort "hærverk" på en svensk snutebil? Leste det på vg.no og da var det bilde av den søvle beemern. :D Uansett, så ut som en koselig dag, litt nedtur med været da. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 joa skal ringe VG nå snart.. eneste grunnen til at jeg ble " stoppet" av politiet, er på grunn av at jeg spurte om hvor jeg kunne parkere.. hehe.. media er en fin ting.. hehe.. og hun pekte og ga meg en parkeringsplass.. så sa jeg takk og vinket hade bra.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113087 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Fy faen, Vg overdiver hele tida. Bah Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det taket på den blå passaten ser sikkert fint ut nå... alacocaina Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2pk86 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 den 240 med flammer har v8 det er en jeg kjenner sin.. jobber like ved siden av meg .. hehe rå bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 HEHE! Den svarte 240'n som får kjeft av purken var meg! Det va litt tøft at noen fikk knipsa bilde av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hvorfor fikk du kjeft? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Nei purken trodde vi sto å rusa bilen, men det var ikke oss i det hele tatt. Han ba oss gi gass, å da dreit'n på draget, for han skjønte at det ikke var oss. Han ba tilogmed om unnskyldning. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kikkpå bigbrother nå, jeg er på reprisa trur jeg, i strömstad Se bilder her, værsågod og legg på forumet... http://s41.photobucket.com/albums/e267/Granada3-0GL/Skjaertorsdag%2006/ Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 den 240 med flammer har v8 det er en jeg kjenner sin.. jobber like ved siden av meg .. hehe rå bil.. det er 264'n til steffen er d ikke? han som er litt harry og jobber på drammen lakkering?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kikkpå bigbrother nå, jeg er på reprisa trur jeg, i strömstad Se bilder her, værsågod og legg på forumet... http://s41.photobucket.com/albums/e267/Granada3-0GL/Skjaertorsdag%2006/ ¨ Var ikkje den som var med på BB Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 legg ut mer bilder da?noen som så en blå golf gti styla opp med an haug med pioner kliste merker og terninger i bakruta og gateil tape??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg