Gå til innhold

Verdens beste, minst!!! artig lesing...

Ranger emnet

gundersenautoparts

Anbefalte innlegg

Synes slikt er utrolig vittig... Kanon fet markedsføring

Den xXx forsterkeren har jeg blitt tilbydt fra Kina i hopetall. Og den har overhodet ingenting å gjøre med filmen...:D

Denne subben er i en helt rå verdensklasse, du skal lete lenge for å finne noe lignende. Det vil du se ut i fra spesifikasjonene...:wonder

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24902684&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=11384

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24896047&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=11384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

må si jeg er imponert over at det di sier ikke passer med spesifikasjonene engang.. :P

"hver på 4 Ohm gir deg muligheten for 2 eller 4 Ohms konfigurasjon." jada, ohms lov på sitt beste?

"FORSTERKEREN ER EN KLASSE A FORSTERKER"

spesifikasjonene: "# Klasse AB forsterker"

"1000W 30A"

spesifikasjonene: "Sikkring: 25A"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedføring når nye høyder :)

Ja ikke alle er like fornøyde .

Transaksjon: gislaboy (7) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 8/4/2006 17:02

Negativ karakter: Vanskelig å få kontakt med. Tok lang tid før jeg viste hvor jeg skulle betale

Transaksjon: wiegaard (40) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 19/2/2006 04:07

Negativ karakter: varen er ikke motatt har ventet en mnd.

Transaksjon: 2321725 (7) kjøpt 1år, vi feirer. RYGGESENSOR til bil med lyd,bilde veil1000,- Dato: 5/2/2006 23:37

Negativ karakter: Jukser på utsalgspris på Qxl, da det på deres nettside er mye billigere.

Transaksjon: Atdgåran! (9) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 25/1/2006 11:06

Negativ karakter: PASS OPP!! Vant budrunden på en mc-alarm,men det han skulle selge meg var en bil-alarm. Har sent flere mail til han,men han svarer ikke. Ikke å anbefale.

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter uscarvorfenomen lang vei.

Ikke tvil om at de falt og slo hodet i ung alder, oppi gryta ramla de iallefall ikke.

Min første innskytelse er å glise og flire overbærende over graden av lalleprat folk kan få vrengt av seg, men så kommer jeg til å tenke på de stakkarne som faktisk bruker sine surt oppsparte penger på slikt og da blir jeg heller forbanna på deres vegne...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, AMOen i meg vrir seg, likeså tekstforfatteren i meg, samt at dette er et godt eksempel på alle lykkejegerne som forsøpler QXL og ikke har peiling på hva de selger, så lenge de får inn penger.

Dette følger med:

- 1 x SUB

- 1 x oppbevaringsboks

Jøss, varen kommer innpakket? Eller er det en boks man skal legge SUB(!?)en i når man legger seg for natten?
Kabinett er A TC sikret
Hva er dét? Antispinn?
Se spesifikasjonene så fårstår du at dette er en skikkelig kvalitetsforsterker som svarer til forventningene.

Subwoofer Frekvenser: Justerbar fra 40Hz til 250Hz (Går meget dypt om ønskelig)

Ingang sensitivitet: 1 -2V ved 100ohm

Jeg fårs... ehh, forstår ikke at dette skal være noe unikt nei. Kan f.eks ikke huske sist jeg så en forsterker med maks 2 volt på inngangstrinnet.

Denne fant jeg på hjemmesiden deres:

Erik Havnerås er utdannet ved BI og NTNU, hvor jeg har en bachelor med fordypning i organisasjonssosiologi ved NTNU. Tidligere har jeg jobbet med direkte markedsføring i Orkla konsernet på ledernivå. I mobilink har jeg ansvaret for markedsføring og salg. Har du spørsmål, ris eller ros kontakt meg på havneraas@mobilink.no
Seinfeld ville kanskje sagt; Well, I can understand why you don't work there anymore, men jeg er ikke Seinfeld så jeg skal ikke si det. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man må da gjerne samle en gjeng og kalle seg for et styre, uansett selskapsform, en styretittel tiltrekker sikkert litt damer på pubrundene, men denne var nesten bedre;

Vi driver under konsesjon av Mobilink.no
Jeg skal ærlig og åpent innrømme her og nå, at jeg helt har glemt å søke konsesjon hos meg selv, om jeg kan få tillatelse til å drive mitt eget firma på mitt eget nettsted. Audio-Team, her har nok du dr**i deg ut også! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORSTERKEREN ER EN KLASSE A FORSTERKER.Bedre forsterker en dette skal du lete lenge etter, selges normalt for over 3000,- (se bilradiospesialisten).

Spesifikasjoner

Klasse AB forsterker

System: MOSFET PulseWithModulate Power Supply, Heavy Duty Aluminium Heatsink,

Subwoofer Control, Built-in High/Low Pass Crossover And Bass Boost

Utgnaganseffekt: i 4 x 250W ved 4 ohm (1000W total.)

Sikkring: 25A

Frekvensrespons: 10Hz - 50 kHz

Signalbehendling: Over 85 dB

Justerbar RCA input, for å kunne gi best mulig resultat ved forskjellige linje ingangssignal. Dette gjør at forsterkeren takler forskjellige spillere meget bra uten å produsere mer støy.

Max 0.5% THD med kontinuerlig last i ommråde 20Hz- 20Khz

Subwoofer Frekvenser: Justerbar fra 40Hz til 250Hz (Går meget dypt om ønskelig)

Støyfilter: Ingangs og utgangsfilter.

Ingang sensitivitet: 1 -2V ved 100ohm

Høytalerkretser er sikret

RCA Input terminaler er gullbelagt for å oppnå minst mulig overgangsmotstand

Kabinett er A TC sikret

Høytalerkretser er sikret

jeg må bare legge det inn her. og LE høyt og lenge!!!

dette er ikke første gang firmaer prøver å selge dritt på QXL.

ps. bilradiospesialisten har ikke det merket en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utgnaganseffekt: i 4 x 250W ved 4 ohm (1000W total.)"

Jeg lurer på hva dette er for noe jeg.. er dette samlet gnag som kommer ut av kjærringa eller noe ?????? :wonder

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg mååå bare dra frem et par til, selv om jeg jo er i bransjen selv;

Denne er en klassiker:

Jumbo Multi-Color LCD Display with White Bluelighting ilumination.
Flerfarget display med hvitt blålys. Janeivelja... :wonder
støtter AC-3 og 5.1 Dolby DTS
Ehh.. ny standard på gang??

Denne DVD-spilleren har forøvrig tydeligvis ikke digitalutgang og leser kun 2.0 DD... så lykke til med 5.1. oppsettet! ;)

Ellers all ære for å markedsføre merket ACME i Norge... vi som har vokst opp med Stankelbein og Per Ulv vet jo hva dette merket er kapabel til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider