fasttrax Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har et så enkelt spørsmål som, hvilke merke angel eyes lykter lønner det seg og kjøpe til bmw e30. jeg har sett litt på både in-pro sine og fk sine. Men hvem av disse lyser best? har sett at in-pro sine er litt mer gulere enn fk sine. men hva mener andre om dette? Mvh: morten =D Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 FK er fine, Hvis du velger Inpro bør du sette i større pærer, de som sitter i orginalt er litt svake. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttrax Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 FK er fine, Hvis du velger Inpro bør du sette i større pærer, de som sitter i orginalt er litt svake. hvordan tåler de lyktene sterkere pærer da? Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det går helt fint.Husker ikke sikker på hvor mye som er max watt du kan ha i dem. Du kan jo sende en PM til Kongbudda på forumet her, det var han som bytta på mine. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttrax Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 takk for tips =) får undersøke litt til å se hva jeg bestemmer meg for =) Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg