kleiven Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hvor mye kan jeg kappe av skjermene mine når jeg har skjermbreddere? Går det an å lime de fast igjen siden man vil miste festa til klipsene? Å hvilke impress bør man ha på forsjellige felger med 80senk, tenker på 15" og 16" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det skal gå bra å kappe av den bretten som går inn i hjulbuen igjen.. Hvordan du skal feste den igjen vet jeg ikke, men det kommer nok noen gode forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 De fleste bruker sikaflex til å lime de på skjermene, ikke prøv noe annet lim, for det løsner med en gang. Man kan også pop nagle det, men da blir det ikke pent. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Sikaflex var det det het! :D Visste det var noe magisk pasta der ute.. Hørt mye om dette før.. Er visst sykt sterkt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 anbefaller tec7 framfor sika. kortare herdetid og mindre grisete bla. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 anbefaller tec7 framfor sika. kortare herdetid og mindre grisete bla. annbefaler også tec7, har brukt dette til mye, og syntes det var bedre og bruke... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 tec7 er gull :) men når man kapper skjermer.. så kapper man aldri HELE skjermen.. det er fortsatt igjen litt feste på sidene (bør være) og en dæsj med tec7 på toppen .. så holder dette gull og tec7 får du kjøpt på Gausdal Land på skansen :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 tec7 er gull :) men når man kapper skjermer.. så kapper man aldri HELE skjermen.. det er fortsatt igjen litt feste på sidene (bør være) og en dæsj med tec7 på toppen .. så holder dette gull og tec7 får du kjøpt på Gausdal Land på skansen :) Okei,takker for innspill. Man kapper vel bare på "toppen" vel... Men bak da? Hvor mye kan man ta av der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 bak bør du være forsiktig.. ettersom hvis du kapper der. så kapper du deg rett in i bilen :) er falsa sammen der :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ja,det var det jeg hadde hørt. Ingen som har et bilde eller kan merke på et bilde sånt ca hvor mye jeg kan ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 bruk en gummiklubbe og slå opp kanten :) holder i massevis det :) har 215/40-16 på sommerhjula.. godt senka og full pakke.. skraper ikke i det hele tatt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Å hvilke impress bør man ha på forsjellige felger med 80senk, tenker på 15" og 16" felger ET 15 er vel det som egner seg best om du skal ha breie hjul... -vwidar- Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Her har du noen bilder.. Bilen kjenner du sikkert igjen Kleiven.. :D Bare du får festa dem i de poppnaglene på sidene ca kl 10 og 2 om du skjønner er det bare å kappe i vei, men husk bakskjermene de må poppes sammen eller sveise på en liten platebit under.. Ser bildet her... Og ha på masse rustbeskyttelse.. ;) Kappa litt i listene også.. Kappa av den kanten som går inn igjen bare... Framskjermer.. Hadde på bittelitt tec 7 i overkant på hlulbuene bak.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Her har du noen bilder.. Bilen kjenner du sikkert igjen Kleiven.. :D hehe,ikke vanskelig å kjenne igjen den bilen. Tenkte jeg skulle ta en tur nedover en dag nå,bare jeg får gjort litt på turbo proskjektet mitt først. Kommer bare til å kappe av den kanten som er brettet inn over igjen med det første,får å se om det hjelper på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg