snurrebass Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Lurte på om noen her har noen erfaring med laser\radar varslere...? Har prøvd en og annen , men har intrykk av at de gir beskjed akkurat når de måler og da er det jo for seint........ Hadde en gang en laser forstyrer, men den pep i hytt og pine... Kunne ikke stole på den.....:mad: Er det kanskje kun de beste på markede som er gode nok?? :confused: Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by snurrebass Lurte på om noen her har noen erfaring med laser\radar varslere...? Har prøvd en og annen , men har intrykk av at de gir beskjed akkurat når de måler og da er det jo for seint........ Hadde en gang en laser forstyrer, men den pep i hytt og pine... Kunne ikke stole på den.....:mad: Er det kanskje kun de beste på markede som er gode nok?? :confused: Har hørt noe snakk om de... Og at de registrer når poli10 skyter laser på bilen forran... Da rekker du å bremse... Men er det deg dem skyter på så er det jo forsent!?! Sjefen min på jobben har det og han ser at den har reddet han mange ganger??? Radar varsler er blir mer til å stole på, ettersom en radar stråler i et større område en den måler i. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Kjetil Denne her går viss for å være en av dem bedre http://www.topgear.no/ der kan man enten kjøpe... laser varsler...politiradio....... eller... avfallskvern??? :hvaskjera Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by marius der kan man enten kjøpe... laser varsler...politiradio....... eller... avfallskvern??? :hvaskjera Det vel en helhets pakke da. Kjøp alt og du er sikret at en ikke kommer til å betale en eneste bot resten av livet. Pga er du så uheldig å får en bot så kast den i kværna... heheheh Alt i et kitt :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Kjetil He he, litt snodig det ja ;) Men les testene og omtalene av denne, har blitt testet av politiet og NRK, (kan laste ned en filmsnutt av testen, som ble vist på NRK) den funker definitivt. Og i og med at det ikke bare er en varsler, men også en jammer, så rekker du å bremse ned. JEss! Den så bra ut... lurer på om det hjelper med 2 x jammere? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Har 2 jammere foran på Rex'n jeg, men har ingen anelse om de virker. Ingen som gidder å måle meg jo! :rolleyes: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Efini Har 2 jammere foran på Rex'n jeg, men har ingen anelse om de virker. Ingen som gidder å måle meg jo! :rolleyes: en ide å kjøre fortere da... hehehehe bare kødder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Har prøvd! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by Efini Har prøvd! :D Skulle vel mene di funka da... hehehe har velt ikke fått noe i posten. Siden du kanskje ikke så at de vinka deg inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Denne varsleren fikk jeg lyst på! De kronene den koster hadde vært besparende for meg allerede, hvis den også hadde tatt fotobokser! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Det finnes en type plastplate til å ha over skiltet som fordeler lyset fra blitzen slik at det er umulig å se skiltet. Var det ikke Pitstop eller noe de heter, de hadde i hvertfall stand på Vålerbanen. Blå M% og Sølv M3 + Blå A3?. Han med M3`n hadde i hvertfall montert plastplate og i tilleg en laser blinder og han har ikke fått bøter med det enda(sa han da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by marius der kan man enten kjøpe... laser varsler...politiradio....... eller... avfallskvern??? :hvaskjera Han som driver Top Gear er naboen min, tror han driver firmaet mest som en bigesjeft. Men han er en ordentlig og seriøs kar og påstår at laservarsleren virker. Han flyr også helikopter så kanskje jeg kan få lurt han til å fly når de skal filme Getaway in Oslo ;) noe jeg tviler på...... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 skulle den plastsjermen hindre vanlig blitz og.. for jeg tok bilde av den pitstopp m3`n og der så man skiltet.. men jeg så også at det var vanskelig og se skiltet fra siden... kansje det er det som gjør at han ikke blir tatt i fotoboks? fotoboksene tar vel bilder litt på skrå vel?? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 jeg hadde en blender montert fronten på porscha når jeg bodde i USA, tror det er en lidatek ... Porsche folka der borte sa at den funker, men jeg jeg fikk (heldigvis) aldri testet at det fungerer i virkeligheten.. Tror at resultatene til en viss grad er avhengig av hvor og hvordan den er montert. Min laserblender vil blende i 3-5 sekunder etter at laseren er oppdaget. Det betyr vel at man får begrenset tid til å bremse ned dersom man "skytes" på kort hold i lavere hastighet. Så fort den begynner å hyle, så må man bremse ned kraftig... Tror at man også bør slå av blenderen så fort man har bremset ned, regner med at pol10 blir pissed dersom de ikke klarer å få til noen måling i det hele tatt. Siden jeg kjører så pent og forsiktig nå som jeg er tilbake i Norge ( det vidunderlige landet med moralister og skyhøye avgifter og bøter ), så ligger selvfølgelig blenderen trygt forvart i garasjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Kjetil Kanskje du kunne hørt med ham om et "kampanje-tilbud" til oss her på forumet, kanskje det kan bli endel interesserte hvis vi kan få en "hyggelig" pris ? Jeg er i hvertfall interessert :D Jeg er å interessert :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg