Gå til innhold

Noen senkesett jeg bør holde meg unna?

Ranger emnet

maxgets

Anbefalte innlegg

Ja, men i det tilfellet der, hadde det hjulpet å ikke være på veien. For på veien er det også gamle halvblinde gubber (med hatt) som ikke ser at andre også er ute og kjører, og prøver å krysse veien i en 80 sone 10 meter foran meg med en gammel varebil! Tror ikke det hadde hjulpet med et dyrere senkesett der nei, så det var vel like greit at jeg kjøpte det billigste jeg fant! Sparte litt der!:D

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har god/dårlig erfaring med Eibach?

-Koster mye, men har hørt at de legger mye i at bilen skal bli komfy etter senking.

vet ikke akkuratt om de, men jeg vet at bilstein legger mye vekt på komfort. bilstein er bra men det er liksom ikke det du velger viss du skal ha en lav og stiv bil ;)

da er H&R, KW, FK, vertfall en av de bedre

(kommer ikke på alle de andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har linker eller tlf. nr til steder som selger disse "vidundersettene"?

ring 51628501 (caprizone tuning)

han er vertfall dealer for de "beste" han tar ikke inn jamex,apex,spax osv pga det er så elendige senke sett ("gyngesett")

han skaffer også koni osv. men jeg tror det er FK han vill henvise til siden de er både greie i pris + att det er utrolig gode sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt med Inter Alloy 40mm senkesett i overkant av 2mnd og veldig fornøyd. Sank litt i begynnelsen, men bare positivt. Skifta bare fjærer, har ikke for mye penger.

Billig senkesett, jeg ga 1300,- NOK for dette til min golf 2.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KERSHER

vet ikke akkuratt om de, men jeg vet at bilstein legger mye vekt på komfort. bilstein er bra men det er liksom ikke det du velger viss du skal ha en lav og stiv bil ;)

da er H&R, KW, FK, vertfall en av de bedre

(kommer ikke på alle de andre)

Bilstein PSS9 er vel egentlig ganske kurant det.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider