Gå til innhold

clean bakluke, trenger hjelp!!

Ranger emnet

bimmer_boy

Anbefalte innlegg

Hei. jeg tenkte på å cleane bakluka til min e36 men trenger litt hjelp. det jeg lurte på var hvor skiltet går, er det noen regel for at skiltet må ha lys over seg? og hvordan får jeg åpnet bakluka? finnes det noe kitt jeg kan kjøpe og installere så den kan åpnes? og hvis det finnes hvor kjøper jeg det? noen som vet hva jeg skal tette igjen bmw merket med? resten vet jeg men trenger litt hjelp med den.

Takker for svar:)

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-merket kan du tinne/sveise igjen..

Leste en plass at skiltets lys må være 8grader i forhold til selve plata.. men veit ikke noe om hvor viktig dette er da.. viktigste er at det er lys der :)

Baklukeåpner kan du kjøpe på thorshov/ekstra/spectra koster fra 100kr og oppover:)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare cleanet bakplaten (er det det heter?) på en Golf 2, men tror det er samme opplegget på alle biler..

Bakluken kan åpnes med popup. Vet ikke hvor du kan kjøpe det. Men en på skolen monterte det slik at han kunne åpne dørene på boblen sin via Sentrallåsen :)

De små hullene bak modellnavnet (320, 218, 666 whatever) er bare og fylleigjen med sveis. Tror det skal gå gullfint :)

Bortsett fra det er jeg blank

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider