Gå til innhold

vil bilen min gå igjennom EU?

Ranger emnet

vidarj

Anbefalte innlegg

Har en 1987 modell Volvo 240...

Hvis jeg bytter de Rustne ytterkanalene mine, og får tetta eksos lekasjen, vil bilen gå igjennom eu til tross for:

Mangel på skiltlys

DENNE SKADEN Rett under døra på førersiden (er sånn på andre siden og, tror det er noen som har smelt en jekk igjennom...

uffoguff.jpg

Litt skeiv frontlykt

Ikke horn...

Håper på hjelp!

Edit: Foringer, bremser, og dempere er i god stand =)

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

def. nær/fjernlys samt blinklys og bremselys er 2'er feil.

min gikk gjennom uten skiltlys, def. speedometer og uten tut..

det viktigeste er at foringer, styring, bremser og eksosanlegg samt lys. er alt det ok så er det ikke noe å frykte. bortsett fra mye rust.

Ok, nei mye rust er det ikke så da satser jeg på det meste :)

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde EU-kontroll på min relativt strøkne stasjonsvogn for noen uker siden. Måtte ordne dårlig virkning på håndbrekket og skiltlys. Sistnevnte var visstnok en feil av "mindre alvorlig kategori", så vi kunne vente litt, men det skulle gjøres. Foruten å skifte til nye lysenheter, måtte det skiftes/skjøtes ledninger oppe i baklukens hengsler, noe som var en litt tidkrevende sak.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1987 modell Volvo 240...

Hvis jeg bytter de Rustne ytterkanalene mine, og får tetta eksos lekasjen, vil bilen gå igjennom eu til tross for:

Mangel på skiltlys

DENNE SKADEN Rett under døra på førersiden (er sånn på andre siden og, tror det er noen som har smelt en jekk igjennom...

uffoguff.jpg

Litt skeiv frontlykt

Ikke horn...

Håper på hjelp!

Edit: Foringer, bremser, og dempere er i god stand =)

de er nok nøye på horn og skilt lysa ja... fikk 2`r feil fordi bateri skoen ikke var skrudd helt fast!:D

angående skilt lyse så bruker det bare å bli dårlig kontakt.. ta litt sandpapir og puss, så får du nok lys igjenn skal du se......

horne kan du jo fikse da? er jo fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider