KadettC_76 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hoppe ut av skåla og stikke hull på dekket? er vel sinnsykt godt gjort om det skjer da.. Fjøringa funker bra nok med kapping :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kapping duger fint på gammal Rekord! ;P skal jo ikke hoppe over dumpene heller! Kappa 2 runder på min, hadde ikke noe problem over selv de krappeste fartsdumper, men ble en cm eller tre for høy. Ville gått for to og en halv runde! Subba ikke med 205/50/16 ET35 vaffal. Men anbefaler forstillingskontroll.... Rekorder gjør seg best med max senk! KAW har 50/35 senk til Rekord E om du vil gå den lovlige veien. Blir alt for høyt men sikkert fin stuking på den, da! Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg kappa 3 runder framme og bak. Bak går dete greit, men framme subber det ved full sving. Jeg har 8x18" felger med 225/40-18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Glømte å skrive at jeg har jamex 40mm senkesett. hehe Men åssen blir det på eu kontrollen med senkafjører? har ikke godkjent senkesettet i vognkortet, kanskje en fordel å gjøre det før jeg kapper senkesettet? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg kappa 3 runder framme og bak. Bak går dete greit, men framme subber det ved full sving. Jeg har 8x18" felger med 225/40-18 har duh bilde av bilen der? hørtes tøøft ut=) har selv 18" med 40mm senkesett syns det er digg bare=)å kappa rekord e tuffest,hjelper litt å godkjenne før du kapper jah,vist du blir stoppa i rutinekontrol å div,men teknisk blir du vell avsmilta uansnett me kappa fjærer. Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 #avskilta Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg