VilleW Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg husker en gang for en stund tilbake så fant jeg side til en bedrift som solgte blandt annet veltebur, racing ratt og racingstoler og slikt. Butikken ligger i Sarpsborg, rett ved Europveien. Noen som har adressen, eller vet hva denne butikken heter?:wonder Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Du tenker sikkert på Pedersens Racing. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 yeah, det var det tusen hjertelig takk :) EDIT: Noen som har noen erfaring med denne butikken? Vurderer og kjøpe veltebur der Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg