Gå til innhold

Motorfestivalen (Hellerudsletta) Kommer du ?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Da var jeg påmeldt til konkurransene fra 29 April til 1.Mai, regner med jeg deltar i både Bass Race og Street A, kommer litt an på om alt anlegget har kommet, men regner med og satser på det :)

Hvem flere stiller? (Ser jo at noen til har meldt seg på hvertfall :) )

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer, skal være med i street c. kan hende jeg skal være med i bass race også, det får tiden vise.

Oki, snakk litt med Tor Steinar, for man får vel ikke delta med samme bil i to klasser på samme konk'en..

Men man kan jo selvsagt delta i dB-drag den ene dagen og bassrace den andre dagen :) (Om ikke Tor har funnet på noe annet moro da, slik at man kan delta med samma bilen i både bassrace og dB-drag på samma konk.)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tar jeg som det kommer, blir nok bare en konkuranse om dagen på meg. er vel mest ute etter å teste annlegget og se om det er noen forbedringer jeg må gjøre.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dB Drag Racing er EN TYPE konkurranse.

Bass Race er EN ANNEN TYPE konkurranse.

Vi prøver også å skille disse to konkurranseformene, derfor finnes det feks ett eget Bass Race medlemskap, og ett eget dB Drag Racing medlemskap...

Man kan derfor konkurrere med samme bilen i både dB Drag Racing og Bass Race. (Men man kan ikke konkurrere med samme bilen i flere dB Drag Racing klasser.)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

db-drag og bass race er ikke 2 forskjellige klasser da, det er 2 helt forskjellige konkuranser. og man kan derfor fint delta i begge deler på samme konkuranse.

Helt riktig

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan det jo hende at jeg finner ut at jeg skal være med i begge. men tror det blir over 2 dager som jeg sa tidligere.

Gleder meg som en liten unge jeg nå, må bare få inn siste 12" ern og siste forsterkern, så blir alt bra.

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da med seg en kjerre, så regner med det ja :)

Kult, kunne trengt litt hjelp av dem til bilen min :roll: for den ser ikke ut. men men.

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider