Gå til innhold

Motorfestivalen (Hellerudsletta) Kommer du ?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten, leste igjennom nok en gang nå, og hvor i alle dager står det i reglene at man skal spille så likt som mulig det man gjorde i kvalen?

i reglene står det at kvalen KUN avgjør vem klasse man havner i. hvis dette er endret er det en fordel å oppdatere reglene på dbdrag siden også, ettersom det er der man leser for å finne de gjeldende reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som jeg forstår så er det vel reglene du får utlevert ved konkuranse som gjelder.

Prøv å gå inn på den offisielle siden og les på reglene der.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tror du jeg har lest reglene da, hehe? ^_^

har lest i regelboken tor ga med på konkuransen etter finalen, på dbdrag siden (som er den samme som bassrace.no forløpig), og på forumet for oppdaterte regler og endringer. og det står det ingenting om det der.

så hvordan du, tor, og flere andre på konkuransen har forstått at man skal spille så nerme som mulig ut ifra reglene som er ute pr. i dag er for meg et mysterium, for det står ingen steder at man skal spille så nerme kval score som mulig, og ikke høyere. hele poenget er å spille så høyt som mulig, men å Ikke overstige høyeste verdi i klassen man stiller i.

men på den andre siden, som kanskje ikke er nevnte så mye enda, bør tor ha ros for å ha fått i gang denne konkuransen på motorfestivalen. de 2 dagene så langt var absolutt værd å komme på, og anntar i morgen også blir det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noe konkuranse på meg igjen før 20 mai. men håper det blir ett dommer kurs i distriktet snart, så kan jeg kjøre igang egne konkuranser

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hvordan du, tor, og flere andre på konkuransen har forstått at man skal spille så nerme som mulig ut ifra reglene som er ute pr. i dag er for meg et mysterium, for det står ingen steder at man skal spille så nerme kval score som mulig, og ikke høyere. hele poenget er å spille så høyt som mulig, men å Ikke overstige høyeste verdi i klassen man stiller i.

:)

Edit: det er riktig som du skrev der Jan Erik, men da har du faktisk gjort noe veldig dumt da du kvalet deg, hehe.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en VIKTIG ting jeg vil fortelle dere alle som var på hellerudsletta.

Jeg ble veldig overasket hvor "sammensveiset" dette miljøet var, og takker dere alle så mye for hjelpen jeg fikk til å justere osv i bilen min.

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: det er riktig som du skrev der Jan Erik, men da har du faktisk gjort noe veldig dumt da du kvalet deg, hehe.

hehe, ja. vet det. men jeg har ikke noe problem med å spille mye høyere i snitt, så jeg gjorde ikke noe "feil" under kvalen (annet enn at jeg gjerne ville falle 0.1db til, hehe). men siden tor sa jeg fikk red-light om jeg spilte over 130.0 hadde jeg ikke så mye valg akkuratt... :)

var ganske bra miljø på db dragen ja. er jo sånn det skal være det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi skal ta en liten gjennomgang på bassrace reglene i morra, hehe... så får vi det spikret en gang for alle.

For det er noe som ikke stemmer her, hehe... Så vi leser som faen her nuh ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi forsket litt her... og jeg har iallefall missforstått ;)

ELIMINATIONS are where the top 8 scores from qualifying for each class compete “HEAD to HEAD”. Simply -You must beat the car next to you with out busting out of your class. Please note: A competitor once placed into a class, his or her average SPL score CANNOT exceed the maximum score for the class. I.E. Hitting a 130 db while in the 120 -129.9 db class during eliminations. Each round the winner keeps competing and the loser is eliminated. The first round of elimination's is QUARTER FINALS. The next round is SEMI FINALS. A winner is determined in the FINALS.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja. vet det. men jeg har ikke noe problem med å spille mye høyere i snitt, så jeg gjorde ikke noe "feil" under kvalen (annet enn at jeg gjerne ville falle 0.1db til, hehe). men siden tor sa jeg fikk red-light om jeg spilte over 130.0 hadde jeg ikke så mye valg akkuratt... :)

var ganske bra miljø på db dragen ja. er jo sånn det skal være det. :)

Hei jan erik du kan få möte meg i bassrace på svinesund(13mai) så kan du ta hjem seieren(revansj).da blir det også klasse 130-139db vis du tör eller så må vi hoppe til neste 140+.

hilsen Dag Borg (NR 1 I BASSRACE 130-139DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jan erik du kan få möte meg i bassrace på svinesund(13mai) så kan du ta hjem seieren(revansj).da blir det også klasse 130-139db vis du tör eller så må vi hoppe til neste 140+.

hilsen Dag Borg (NR 1 I BASSRACE 130-139DB)

HEHE, ikke strø salt i såret hans nå.

Kommer du til ørje den 20 mai da?

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider