Gå til innhold

Eksosanlegg, rustfritt 3" til 240 turbo

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i dette? noe som PASSER til 240 turbo. JT gjør det ikke (annen turbo, annen plassering).

Lurte på svendsen eksos om de kunne ha laga til noe sånt uten at det koster allverden.

Planen er flexirør fremme og så skru eksosanlegget fast i karosseriet med noen passe stive gummiforinger. sånn at eksosanlegget kommer så langt bort fra bakken som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svendsen i Bergen sveiser iallefall ikke rustfritt.

Ellers, rustfri eksos må du nok regne med iallefall 6000kr for.

Er vel bare Ferrita som lager ja, men.. Hvor lenge lever ikke et JT anlegg?

Og å tilpasse det hos svendsen koster deg nok ikke mye $$..

De lagde jo custom collector for 1800kr til meg. (2 x 2.25" som samles i 1 x 3").

Da var det snakk om en del "form" på rørene, samt de stod jo for rør, monteringsdetaljer, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svendsen i Bergen sveiser iallefall ikke rustfritt.

Ellers, rustfri eksos må du nok regne med iallefall 6000kr for.

Er vel bare Ferrita som lager ja, men.. Hvor lenge lever ikke et JT anlegg?

Og å tilpasse det hos svendsen koster deg nok ikke mye $$..

De lagde jo custom collector for 1800kr til meg. (2 x 2.25" som samles i 1 x 3").

Da var det snakk om en del "form" på rørene, samt de stod jo for rør, monteringsdetaljer, etc.

er en del grommere med rustfritt en det er med et jt anlegg også da..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en del grommere med rustfritt en det er med et jt anlegg også da..

Lurte på svendsen eksos om de kunne ha laga til noe sånt uten at det koster allverden.

Svendsen tar vel rundt 5-6k for custom eksos, i ruststål, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at JT (og ingen andre anlegg) ikke passer er at oljefilteret sitter i veien. Det problemet kommer hvis man monterer en turbomotor fra 87 og nyere. Er bare å modifisere litt på downpipen det.

Har hatt et JT anlegg siden 2000, og er bare antyding til litt rust på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider