Gå til innhold

jeg trenger hjelp til billig forsterker!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet

pearlex

Anbefalte innlegg

jer har en magnat megaforce 2120 bass som jeg trenger en forsterker til å drive,, noen som kan hjelpe meg??

Sjekk ryddesalget vårt, der har vi en Fusion FE300D monoblokk til kr 1999,-, veilpris er 5495,-. Den er helt ny, men siste enhet vi har igjen av et parti. Du kan se test av den i siste nummer av MaxPower, der den for meget god kretikk og kom på 2.plass i testen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ryddesalget vårt, der har vi en Fusion FE300D monoblokk til kr 1999,-, veilpris er 5495,-. Den er helt ny, men siste enhet vi har igjen av et parti. Du kan se test av den i siste nummer av MaxPower, der den for meget god kretikk og kom på 2.plass i testen:)

14.4 Volt Power Output Specifications

200 WRMS per channel @ 4 ohms and ≤ 1% THD+N

350 WRMS per channel @ 2 ohms and ≤ 1% THD+N

475 WRMS bridged channels @ 4 ohms and ≤ 1% THD+N

Bridged?? kan en slå sammen 2 stk?

For det er snakk om monoblokker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.4 Volt Power Output Specifications

200 WRMS per channel @ 4 ohms and ≤ 1% THD+N

350 WRMS per channel @ 2 ohms and ≤ 1% THD+N

475 WRMS bridged channels @ 4 ohms and ≤ 1% THD+N

Bridged?? kan en slå sammen 2 stk?

For det er snakk om monoblokker??

Enig med deg, det hørtes litt funky ut.

De linkede effektoppgivelsene står under dette igjen. Altså kan ting tyde på at det ikke er bare SoundMagus som skryter av monoblokker som er tokanals forsterkere (X-3000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg nå godviljen til da folkens, autocustoms nye sider har vært oppe et par uker bare, den rekka med spesifikasjoner er nok en del av softwaren hans og tar ikke hensyn til hvor mange kanaler forsterkeren faktisk har, den oppgir 4 ohm, 2 ohm og 4 ohm brokoblet omtrent uansett. På monoblokkene skal da sistnevnte leses som 1 ohm pr channel. Det blir nok justert etterhvert. Kapisckjh? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den trykkleifen hadde jeg ikke sett:) Det skal selvfølgelig være 1 ohm, ikke 4 ohm;)

Feilen er rettet og det samme gjelder for SS sine monoblokker.

Ok, jeg trudde kanskje dem kunne linkes, og brokobles i sammen.

Mener å ha vært bortig monoblokker som kan det, men da til mye høyere pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider