Gå til innhold

Min BMW 320i Cab '96 =)

Ranger emnet

BMW-Lazer

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fulgt flittig med på forumet her i ca halvannet år, men har ikke kommentert noen ting, for jeg har måttet ha mitt fokus et annet sted. For akkurat et år siden så kjøpte jeg en BMW 320i cab som jeg skulle style, men ville ikke gjøre noe før den var gjeldsfri (Jeg tok 100% lån). Så nå har jeg jobbet døgnet rundt i et år. Og nå er den endelig gjeldsfri. Skal gjøre visse modifikasjoner fra Mai og hele sommeren. Til vinteren skal den i utgangspunktet i garasjen og skal ikke på veien før til våren igjen.

Bilen er forholdsvis strøken. Har rullet 162 000km og har servicehefte. Fargen er mørkeblå og mørkeblått skinninteriør. Bilen har M-tech understell, stoler og ratt, og den er visst orginalsenket 40/40 fra fabrikk. Skal bli 60/40, siden det i utgangspunktet kun skal være sommerbil. Har også hardtop til den.

Bilen skal senkes 20mm til foran, få nye lykter rundt hele. Skjørt rundt hele. Nytt interiør (mørkeblått skinn er det kjedeligste i verden=P) Hvite skiver i instrumentpanelet. Blått lys i dashbordet. Og muligens ny lakkering.

Har ikke bestemt meg 100% for utseendet ennå, eller det blir M-look(surprise), men vet ikke om det blir E36 eller E46 looken jeg skal satse på.

Har fulgt nøye med på bilene til Jonte og Rage. Begge har blitt utrolig nydelige. Så nå gleder jeg meg til mai og komme igang med arbeidet.

M-Power FTW

"Beati possidentes BMW"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei, men fant ikke ut hvordan jeg gjorde det. Står bare nederst:

Du kan starte nye tråder

Du kan skrive svar

Du kan ikke legge ved vedlegg

Du kan redigere innleggene dine

Betyr det at jeg ikke kan legge ved bilder ?

nei, det betyr det ikke!!

du lager deg bare en konto på f.eks http://www.photobucket.com

så laster du opp bildene der, kopierer linken du får under bildet, og limer den inn her i en tråd du lager!

gleder meg til og se bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider