Gå til innhold

Audi 80 cc selges hel eller i deler.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har en 86` mod Audi 80 cc ståenes, som selges hel eller i deler. Motoren har gått rundt 230000km. Motoren er i bra stand, untatt en olje lekasje bak reimhjulet og dårlig bunnpanne pakning. Reg reima ble bytta i fjor sommer..

Karosseriet er rust fritt, untatt noe overflate rust. Inntriøret er også veldig bra, et lite hull i sjåførsete. Forstillinga ble overhalt i høst, med helt nye dempere og fjærere. Bremser calippere er også overhalt med nye pakninger osv. Og bilen var også på forstillings kontroll rett før hjul.

Lykter og blinklys foran er nesten helt nytt. Fremmre lyddemper er bare en månede gammel. Bakbremser med nye hjulsylindere...

Bilde051.jpg

1d9357be.jpg

0028.jpg

Bilde057.jpg

?action=view&current=HPIM4442.jpg

nyttnytt3.jpg

Fjr-demper-trommelbak.jpg

front-demper-ferdig.jpg

Ratt og felger er ikke til salgs....ellers så er det mye bra deler. Et fint oppussings prosjekt for den rett. Så vist noen trenger deler så rop ut, så kan jeg ta et bilde og komme med mer info. Så kan vi forhandle oss frem til en okey pris.

Det er enda skilter på bilen, så den kan prøvekjøres. Den skal til eu i mai, og går igjennom vist man fikser olje lekasjen, bytter dempere bak og bremse band bak. Så har man en okey bil i mange år til. Hel selges bilen for rundt 5000 (pris på nye deler og årsavgift)...Bilen står på jevnaker, 5 min fra hønefoss, og 40min fra Oslo

Mvh Bjørnar

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Denne er ikke solgt enda, selges hel eller i deler....ratt og bakpotte er ikke tilsalgs. Men felger med nesten helt nye dekk er tilsalgs for 2800. Selger også ratt boss til luisi ratt, som passer diverse vag biler. Det er flere som har kontaktet meg på pm og ville kjøpe deler. Men jeg har desverre ikke hatt tid til og svare/skru av deler i det siste. Men har fått litt bedre tid nå, så kontakt meg gjerne igjen.

Felgene sitter nå på golfen med helt nye 195/50R15 dekk...dekka kosta 2500. Så felga er så og si gratis....Jeg har også bra sommer og vinterdekk på orginal felg. 500kr sette.....

Soltak 600kr

Baklykter 500kr

Nye frontlykter 800kr

Nesten nye bliklys 300kr

Spoiler 500kr

Ok fangere 500kr

Hengerfeste 300kr

Dørhåndtak foran 200 stk

Ruter rundt om 1500kr

Nesten ny exsos 500kr

Motor med litt rep 400kr

Forstilling 500kr